هشدار اسرائیل به شهروندانش درباره سفر به ۸ کشور/ ادعای تل آویو: ایران در آینده نزدیک علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد

آژانس امنیت ملی اسرائیل روز دوشنبه در بیانیه‌ای به شهروندان خود درباره سفر به گرجستان، آذربایجان، ابوظبی، دبی، بحرین، اقلیم کردستان عراق، ترکیه، اردن و مصر هشدار داد.

هشدار اسرائیل به شهروندانش درباره سفر به ۸ کشور/ ادعای تل آویو: ایران در آینده نزدیک علیه اسرائیل اقدام خواهد کرد

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در بیانیه آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا شده است: ارزیابی می‌کنیم که ایران در آینده نزدیک علیه اهداف اسرائیلی اقدام خواهد کرد.

آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی، گرجستان، آذربایجان، ابوظبی، دبی، بحرین، اقلیم کردستان عراق، ترکیه، اردن و مصر را به عنوان مناطق و کشورهایی که نباید صهیونیست ها به آنجا سفر کنند تعیین کرده است.

اخیرا امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند و به دنبال آن گزارش‌هایی مبنی بر سفر صهیونیست‌ها به امارات متحده عربی منتشر شد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی و بحرین ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط و آغاز روابط دیپلماتیک خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک سو و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عبداللهي
    0

    وقتي متهم خودش احساس خطر ميكنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها