امیری: منطقی کردن درخواست نمایندگان کار پرزحمتی بود/ دو سوم مجلس سال اولی هستند با ولع خدمت

معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور گفت: مجلس یازدهم از جهات مختلف با مجلس دهم متفاوت بود. بیش از دو سوم نمایندگانی که در مجلس یازدهم برگزیده شدند، سابقه نمایندگی نداشتند و به همین علت علاقمند به تلاش با ولع خدمت، هستند.

امیری: منطقی کردن درخواست نمایندگان کار پرزحمتی بود/ دو سوم مجلس سال اولی هستند با ولع خدمت

«حسینعلی امیری» در گفت‌وگویی در رابطه با تلاش های دولت در سال ۱۳۹۹ و رابطه دولت و مجلس یازدهم در سالی که گذشت، گفت: سال جدید و بهار طبیعت و اعیاد شعبانیه را خدمت مردم عزیز، شریف و بزرگوار ایران اسلامی و علاقه مندان نوروز در سراسر دنیا تبریک عرض می کنم. امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی همراه با توفیقات روز افزون برای ملت عزیز و بشریت باشد و خداوند انشاالله ویروس کرونا را از سر دنیا بردارد و زندگی بشریت به روال طبیعی بازگردد.

او ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ حوزه معاونت پارلمانی رئیس جمهور کار خود را با مجلس یازدهم شروع کرد. مجلس یازدهم از جهات مختلف با مجلس دهم متفاوت بود، تعداد نمایندگانی که در مجلس یازدهم برگزیده شدند بیش از دو سوم آنها سابقه نمایندگی نداشتند و دوره اولی بود که به مجلس راه یافتند و سال اولشان بود به همین علت بسیار علاقمند به تلاش با ولع خدمت، هستند.

امیری بیان کرد: از طرفی با سال چهارم دولت مواجهه بودیم سالی که در آن تحریم و کرونا وجود داشت و دولت را با محدودیت منابع مواجه کرده بود بنابراین اغنا و ساماندهی درخواست های نمایندگان مبنی بر منطقی شدن درخواست ها، کار پر زحمت و سختی بود. حوزه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و وزارت خانه ها، کار پر زحمتی را در یک سال گذشته متقبل شدند و توانستند یک تعامل خوب و سازنده ای را بین دولت و مجلس برقرار کنند. هر روزی که از مجلس یازدهم می گذشت شرایط برای رسیدن به یک فهم و درک مشترک و تفاهم بر مصالح و منافع کشور بهتر می شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد: در شرایطی هستیم که قانون بودجه ۱۴۰۰به تصویب رسید با شرایطی که مردم عزیز در جریان هستند، ملاقات هایی‌ که مسئولین اجرایی و مجامع استانی و کمیسیون و فراکسیون های مجلس با معاون اول رییس جمهور داشتند در تحقق فهم مشترک موثر بود و به سهم خود، از همکارانم در حوزه معاونت پارلمانی وزارت خانه و دستگاه های اجرایی که حقیقتا کار پر زحمت و طاقت فرسایی را در یک سال گذشته متقبل شدند تقدیر، تشکر و سپاسگزاری می کنم.

منبع: برنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • اصفهاني
    0

    باسلام باز هم خوبه ولع خدمت دارند وهيچ كاري براي گرانيها وبيكاريها وهزاران مشكل ديكر نميكنند اكر ولع نداشتند چه مي شد

  • ناشناس
    0

    یعنی میخواد بگه من مادر زاد سیاست مدار بودم و نمایندگان سال اولی رو تحقیر کنه دولت پوپولیست یکم کار کن

  • مورچه
    0

    اینا تجربه داربشن چه شود ب دناپلاس میگن فرگون ب ۲۰۰میلیون میگن قاقالی لی بچه خدابفریاد برسه

  • لعن الله علی
    0

    ولع خدمت یا ولع ثروت

  • گل آقا
    0

    مجلس طب اسلامی با روغن بنفشه و دست نشانده های قالیباف و ستاد انتخابی قالیباف جمهور و امضاء جمع کنه رئیسی که اگر رئیس جمهور شد کاری به سردار سازندگی و همسر و فرزند 4%درصدی ها نداشته باشه چون سهم انقلاب رو برداشتن

  • کارمند
    0

    ا حاجی پس جا مهر رو پیشونیت

  • داریوش
    0

    خوبی مجلس جدید این بود که مثل مجلس قبل بله قربانگو دولت وتبانی کننده در امور کشور نبود ونتیجه کارنامه ای مجلس قبل هم مردم دیدند تصویب برجام در ۲۰دقیقه د سعی در رفع حصرو....

  • کامبیز
    0

    چی شد شما که رای مردم را ملاک خود می دانستید حالا خلافش نظر می دهید ؟ مجلسی که با رای مردم رفته شما موظف به اطاعت از آن هستید وهیچ جای دنیا نداریم که مثل جنگل اداره بشه !!!!!

  • میمگه
    0

    آقای پیک موتوری روحانی اکر درتعدیل نظرات ومطالبات بحق مجلس نقش داشته ای جرمی کمتر از روحانی وجهانگیری نداشته ای

  • ه
    0

    ادب از که آموختی از بی ادبان این اصلاح طلبان تدبیر و امیدی مدعی روشنفکری فقط بلدند اهانت کنند .علت پر واضع است چون که کار دیگری غیر از خراب کاری علیه ملت و کشور بلد نیستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها