حاشیه های جامانده از مرگ آزاده نامداری در طبقه 7 برج مهستان/ فیلم

جزئیات انتقال جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی را می توانید در این گزارش میدانی بخوانید.

حاشیه های جامانده از مرگ آزاده نامداری در طبقه 7 برج مهستان/ فیلم

ساعت حدود 9 شب هفتم فروردین ماه است که به برج های مهستان در شهرک غرب تهران می رسیم در طبقه هفتم این برج آزاده نامداری در غیاب سجاد عبادی و دخترش گندم از تقریبا 2 روز پیش به کام مرگ فرو رفته بود و جسدش در این ساعات پس از مرگ در بی خبری خانواده اش در خانه روی زمین مانده بود.

ماشین بازپرس کشیک قتل ،اداره آگاهی تهران بزرگ و نیروی انتظامی در محل حاضر هستند.

اینجا در مجتمع مسکونی برج های مهستان تهران،ساعتی قبل مرگ مشکوک آزاده نامداری یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون اعلام شده است .آزاده نامداری ،مجری جوان و جنجالی تلویزیون که نزد مردم شناخته شده بود.

مقابل برج های مسکونی جای سوزن انداختن نیست.از مردم و اهالی گرفته تا همسایه ها و بستگان در محل حضور پیدا کرده اند.

عده ای از همسایه ها اصلا نمی دانستند در همسایگی شان آزاده نامداری زندگی می کند.چهره مشهوری که پیکر بی جان او قریب به دو روز کنج خانه در بی خبری افتاده بود. بستگان آزاده نامداری در ایام دیده بوسی عید نوروز دو روز بعد از فوت او مقابل خانه اش آمده اند.درست زمانی که مرگ گریبان آزاده نامداری را گرفته و در خانه او به جای عطر نقل و شیرینی عید،خاک ماتم پاشیده شده است.

ضجه های مادر آزاده نامداری و اشک همسایه ها
خودرو حمل جسد که از راه می رسد ناله های مادر داغدیده آزاده نامداری بلند می شود:«مادرت برات بمیره آزاده.»

اشک در چشمان اهالی محل حلقه می زند با شنیدن صدای ضجه های مادری که داغ فرزند جوانش را دیده است. لحظه غمبار و تلخی است.

خودرو حمل جسد، پیکر آزاده نامداری را به پزشکی قانونی می کند و تحقیقات بازپرس در واحد مسکونی آزاده نامداری ادامه دارد.

خانه آزاده نامداری ،خانه چندان بزرگی نیست. خانه ای مدرن و امروزی است که تا همین چند روز قبل در آن زندگی جریان داشته است. شاید چیزی حدود هشتاد یا نود متر. عکس لبخند زنان دخترکی در قاب به دیوار خانه خشکیده است.دخترکی به نام گندم که حضور نشاط کودکی اش در خانه که به مرگ مادر جوانش پیوند خورده حس می شود.

خانواده آزاده نامداری از حضور خبرنگاران ناراضی اند تا جاییکه درگیری فیزیکی هم رخ می دهد و با ورود بازپرس صادقی و ترک محل توسط عموی آزاده نامداری غائله ختم می شود!

کار بازپرس صادقی و دادستان جنایی هم تمام می شود و صحنه را ترک می کنند چیزی که مشخص است قتلی رخ نداده است و علت مرگ باید در پزشکی قانونی مشخص شود خودکشی یا مرگ معمولی هنوز مشخص نیست انگار قرص هایی در خانه آزاده نامداری پیدا شده است اما اینکه علت مرگ همان قرص هاست مشخص نیست و باید بعد از کالبد شکافی و بررسی معده آزاده نامداری و سم شناسی مشخص شود اما بررسی های میدانی نشان داده است هیچگونه کبودی ای در بدن آزاده نامداری نیست و فقط سم شناسی جوابگوی ابهامات است.با رفتن تیم قضایی از برج مهستان همسایه های آزاده نامداری هنوز لابی ساختمان مشغول حرف زدن هستند.

2 روز از خانه آزاده نامداری سر و صدایی می شنیدم!
یکی از آنها به مدیر برج می گوید:«من همسایه بالایی شان هستم.دو روزی می شد که از خانه آنها سر و صدا می آمد.سر و صداها خیلی زیاد بود و من نیمه شب نمی توانستم به شما در واتس آپ پیام بدهم.اول فکر کردم که صدا از طبقه بالا است اما بعد فهمیدم که سر و صدا از طبقه پایین بود.»

البته این ادعاها مورد تایید ما نیست اما خبرنگاران در محل حادثه این را شنیده اند!

مردم به خانه هایشان می روند اما این تازه شروع یک سوگ است در اولین روزهای سال. سوگ از دست دادن آزاده نامداری خانم مجری جوانی که رفتنش خیلی ها را بهت زده کرده است.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط باید شوهرش رابازجوکنند خدامیدانندکسی بی‌دلیل جان عزیزش رااز دست نمی دهد تافشارنیاید

    نظرات شما -
    • منوچهر
      0

      بابا شما چه دشمنی با مردها دارید هر چی میشه یقه آقایان میکیرید

  • کاربر ناشناس
    0

    شایدشوهرش قرصهارادرآبمیوه ریخته وبه او خورانده

    نظرات شما -
    • ن
      0

      به کاربر ناشناس معلومه تو ازون زنای مرد ستیز هستی و ازون جرثومه های فساد که تفرقه می اندازی نه خیر علتش می تونه این باشه که شما زنا ده ساعت در روز سرتون تو صفحات مجازی و رابطه با زنای دیگه و کار یاد دادن به هم در بدترین موضوعات اخلاقی و تفرقه پراکنی بین مردان هستین علتش می تونه این باشه پس دهنتو ببند

    • ساسان
      0

      به خدا پناه می برم از دست زن ها

    • فرزاد
      0

      شک نکن. شک نکن که خودت بشدت یه بیمار روانی و خطرناکی هستی که روح و فکرت فساد و منجلاب تباهی شده لطفاً حتماً خودت رو تحت نظر روانپزشک قرار بده

  • امین
    0

    شاید سکته قلبی کرده شاید بخاطر تنهایی ترس سراغش اومده سکته کرده شاید....‌چرا تهمت خودکشی میزنند رسانه های نادون جرا به این راحتی باآبروی یک انسان بازی میکنند

    نظرات شما -
    • اسحق اسماعیلی
      0

      نبایید.به.این.زودی.وبی.اطلاع.قضاوت.کردگناه.دارد

  • سعیدمهور
    0

    فقط میتونم بگم روحش شاد یادش گرامی.بهتر است کسی راقضاوت نکنیم

  • کاربر ناشناس
    0

    خدارحمتش کنه،دیگه هرچی بوده وهرکی بوده برای همیشه رفت

  • محمود
    0

    روح مرحوم ازاده نامدار شاد وجدان مسعول صداسیما غم گین

  • رضا ی
    0

    گفتار نیک پندار نیک هزاران سال از این سخن میگذرد ولی متاسفانه هیچ کس عمل نمیکند

  • فرهاد
    0

    فعلا چیزی مشخص نیست به هرحال خدا رحمتش کنه .ولی برام عجیبه چطور 2 روز تک و تنها اونم تو ایام عید توخونه بوده بدون شوهرشو بچش واقعا جای سواله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها