واکنش علی کریمی به اظهارات عزیزی خادم/عکس


8 فروردین 1400 - 14:46
606030af0edec_606030af0edee
علی کریمی باردیگر از رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

علی کریمی از کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارنظر شهاب الدین عزیزی خادم واکنش نشان داد و به نظر او انتقاد کرد.

کریمی با انتشار استوری در واکنش به صحبت عزیزی خادم که گفته بود میزبانی انتخابی جام جهانی حق ایران است، نوشت: جوک 1400 رسید!

واکنش علی کریمی به اظهارات عزیزی خادم/عکس

 

علی کریمی باردیگر از رئیس فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

606030af0edec_606030af0edee
8 فروردین 1400 - 14:46

علی کریمی از کاندیداهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارنظر شهاب الدین عزیزی خادم واکنش نشان داد و به نظر او انتقاد کرد.

کریمی با انتشار استوری در واکنش به صحبت عزیزی خادم که گفته بود میزبانی انتخابی جام جهانی حق ایران است، نوشت: جوک 1400 رسید!

واکنش علی کریمی به اظهارات عزیزی خادم/عکس

 

منبع: خبر آنلاین

38

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هادی 0 0 پاسخ 1400/1/10 -21:32

سلام جناب علی کریمی آقای کریمی شما به کار خیر مشهوری میشه کمکم کنی من یتیم ازدواج کنم شماره عابر(۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) بانک سپه محمددقربانی هستم ممنون

رمضانی 0 0 پاسخ 1400/1/9 -09:40

اقارضا اشکالات بسیار زیاده اما اشکال بزرگتر نسنجیده وارد شدن کریمی به این عرصه بود. درهرحال ممنونم ازخبرفوری که نظرات متفاوت مخاطبینش را بی کم وکاست نشر می دهد وسپاس ازآقا رضای بزرگوار

رمضانی 0 0 پاسخ 1400/1/8 -22:42

آقا رضا قبول کنید مدیریت ی علمه یک بازیکن فوقالعاده چون کریمی یا مجیدی لزوما نمی تواند مدیری موفق باشداگر ایشان با علم به اینکه فضای انتخابات آلوده است و رای نمی آورد ولی باز هم آبروی خود را به حراج گذاشته کاری عاقلانه انجام نداده و حالا هم می تواند بجای سیاه نمایی همانند یک اسطوره واقعی صبر وپذیرش شکست را به دوستدارانش بیاموزد

رضا. 1400/1/9 -01:02

آیا در کشورمان مدیران بر اساس تخصص و کارآمدی انتخاب میشوند یا مناسبات حزبی و خانوادگی و سیاسی؟؟

رمضانی 0 0 پاسخ 1400/1/8 -18:59

آقا رضا یعنی خودت قبول نداری اظهارات کریمی در مورد تیم فدراسیون جدید از روی بغض وعناد است اگه دوستش داری بهش بگو با جنبه باشه وبا پذیرش شکست بیشتر از این مضحکه خاص وعام نشه چه ربطی به قرمز وآبی داره عزیزم

رضا. 1400/1/8 -21:52

دوست عزیز از کی کریمی مضحکه شده؟ همه میدانستند ورود ایشان به انتخابات فدراسیون فقط و فقط اعتراض به مدیریت ورزش به خصوص فوتبال بود که 40 ساله در دست سیاسیون و نظامی هاست. خود شما به خوبی میدانید امثال کریمی و یا دایی و مهدوی کیا نیازی به مقام و مال ندارند چرا که در فوتبتل به هر آنچه که خواستند رسیدند به قول خداداد عزیزی برای فوتبالی ها متاسفم که از خودشان حمایت نکردند و برای منافع شخصی رای به سیستم قبلی دادند. متاسفانه عده ایی هم انتخابات را تا حد نازل کری آبی و قرمز پایین آوردند.

کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1400/1/8 -15:39

آرای تک رقمی علی آقا هزار بار شرف دارد به رای دوروها

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1400/1/8 -15:23

عزیزی خادم بهتر بود مدیریت یک سوپر مارکت را بعهده میگرفت

ل.ن.گ 2 8 پاسخ 1400/1/8 -15:11

هم بهتر که رئیس نشدی. با این همه حاشیه بازیها و غرق در فضای مجازی فاتحه فوتبال ایران رو میخوندی.

رمضانی 1 9 پاسخ 1400/1/8 -15:10

جناب کریمی آرای تک رقمی وتحقیر آمیزتون بسیار سوزناکتر از آنست که به وصف آیدآره اسطوره بیسواد من جکهای بیشتری بگو که خودت وآرای تو جک سالهای ملتیست

رضا. 1400/1/8 -17:32

خدا میدونه از کجا ناراحتی و داغ دل داری که با این ادبیات به کریمی میتازی.ربطی که به قرمز و آبی نداره؟؟

کاربر ناشناس 8 2 پاسخ 1400/1/8 -15:05

عزیزی خادم ناخون کوچیکه کریمی هم نیست(مرد غیر فوتبالی اهل زدوبند)

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks