کنایه خواننده سنتی به خواننده هایی که یک شبه مطرح می شوند

حجت اشرف زاده گفت: گاهی قطعاتی منتشر می شود که از لحاظ کلام ضعف های بسیار زیادی دارند.

کنایه خواننده سنتی به خواننده هایی که یک شبه مطرح می شوند

به گزارش خبر فوری و به نقل از میزان، خواننده قطعه «ماهی و من» توضیح داد: این روزها در عرصه ادبیات خوانندگان به ویژه آنها که جوان‌تر هستند مسیر لس آنجلسی و ضعیف را که پس رفت در موسیقی است طی می کنند.

جالب این است که برخی از همین افراد مدعی در ترانه هستند و ادعا کرده اند که انقلابی در عرصه ترانه ایجاد کرده اند که این موضوعات و ادعاها برای من بسیار خنده دار به نظر می رسد.

اشرف زاده وجود مافیا در موسیقی را متعلق به بخشی از این عرصه دانست و ابعاد جدید آن را این گونه شرح داد: مافیا در عرصه موسیقی متعلق به پخش موسیقی یا به اصطلاح تبدیل به چهره کردن برخی اشخاص است. در فضای مجازی به ویژه در اینستاگرام چهره های جدید کاملا به مردم خورانده می شوند. با هزینه های چند صد میلیونی و باورنکردنی موسیقی را در فضای مجازی بدون هیچ قانونی و باتکرار در کانالها و صفحات مجازی به شکلی پیش برده اند که به تدریج خواننده و قطعات او بر مردم و مخاطبان خورانده شود.

این خواننده راه حل رهایی از وضعیت موسیقی لس آنجلسی را تولید آثار نو برای نوجوانان و جوانان دانست و عنوان کرد: بدون شک تاریخ موسیقی و آثار لس آنجلسی را فیلتر خواهد کرد، بنابراین باید هنرمندان عرصه موسیقی به جای دلخوش بودن به چند جیغ و هورای زودگذر به فکر این باشند که نامی از خود در تاریخ به یادگار بگذارند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها