نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال خبر داد

۱۰۵۰ روز خلف وعده در حق فوتسال زنان/ مدیر جدید در مسیر سابق!

مدیریت جدید فدراسیون فوتبال هم به وعده خود در مورد پرداخت پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا عمل نکرد تا شاهد ادامه روند بی‌توجهی به بخش زنان باشیم.

۱۰۵۰ روز خلف وعده در حق فوتسال زنان/ مدیر جدید در مسیر سابق!

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که دهم اسفند با رای حداکثری مجمع انتخاباتی برای تصدی این سمت انتخاب شد در یکی از اولین وعده‌های خود گفت که پاداش تیم ملی فوتسال زنان را تا قبل از عید پرداخت می‌کنند اما به قول خود عمل نکرد.

خلف وعده موسوی این نگرانی را به وجود ‌آورد که او نیز به رسم مدیران سابق صرفا به دادن وعده بسنده می‌کند اما قدرت و همتی در اجرایی کردن آنها ندارد. در حالی که فوتبال و فوتسال زنان از این شکل مدیریت ضربه زیادی خورده است و نیاز به مدیری دارند که با جدیت امور مربوط به آنها را پیگیری کند.

در دوره قبلی فدراسیون هم بارها وعده داده شد که پاداش ۲۲ میلیونی قهرمانی تیم فوتسال زنان در جام ملت‌های ۲۰۱۸ پرداخت می‌شود اما اتفاق نیفتاد و حالا مدیران جدید نشان داده‌اند که در مسیر سابق حرکت می‌کنند.

گویی خلف وعده اهالی فدراسیون در قبال فوتسال زنان تمامی ندارد و اکنون حدود ۱۰۵۰ روز است که ۲۲ میلیون تومان پاداش پرداخت نشده است در حالی که در این مدت هزینه‌های زیادی صرف فوتبال مردان اعم از سرمربی، پاداش و حتی ضرر سنگین قرارداد ویلموتس شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها