رویا شریف: واقعاً متأسفم جناب رامبد جوان!

رویا شریف در نامه‌ای سرگشاده آن‌چه را تحت عنوان استندآپ کمدی سنت‌های ژاپنی در «خندوانه» اجرا شد، توهین به فرهنگ مردم این کشور دانست.

رویا شریف: واقعاً متأسفم جناب رامبد جوان!

استندآپ میثم درویشان‌پور درباره سنت‌های ژاپنی‌ها که چهارشنبه چهارم فروردین در برنامه «خندوانه» روی آنتن رفت، خبرساز شد.

رویا شریف، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در واکنش به آن‌چه در این برنامه گذشت در نامه‌ای سرگشاده چنین نوشت:

«با سلام و تاسف فراوان
جناب رامبد جوان
واقعا متاسفم که بی‌برنامگی و هجو، جنابعالی را به جایی رسانده که یک برنامه کامل را به مسخره کردن فرهنگ غنی و شرافت اصیل سامورایی (بدون کم‌ترین تحقیق) اختصاص داده‌اید. قطعا از شما شکایت رسمی (هم در محاکم قضایی و هم به مدیر شبکه نسیم،آقای احسانی) خواهیم کرد و شما و آقای احسانی، باید پاسخ‌گوی این بی‌حرمتی بیشرمانه به فرهنگ غنی یک کشور اصیل باشید.»

جنجالی که استندآپ کمدی «خندوانه» به پا کرد میثم درویشان‌پور، استندآپ کمدین «خندوانه»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • باربد
    0

    دلقک شنیئی است همون موقع که خارج از ایران ننگ بالا آورد باید دیگر کار از بهش نمی‌دادند برنامه اش هم کلا توهین به شعور مردم ایران است چرا پول بیت المال به چنین اشخاصی داده می‌شود سریال های قشنگ وبامعنی وخانوادگی مثل سالهای دور از خانه (اوشین)از ژاپن بخرید پخش کنید به پولی که خرج برنامه چندش آور خندوانه می‌شود مردم به شما درود وبر رفتگانتان خدا بیامرزی بفرستند

  • رضا مصطفایی
    0

    من از هیچ یک از برنامه های رامبد خوشم نمیاد و منتظر روزی بودم که یک گاف ازش بگیرند که مستجاب شد.

  • م
    0

    باسلام من بجای صداوسیما بودم یه چند تا گوسفند میگرفتم میدادم رامبد بچرونه فقط چوپان خوبی میتونست باشه

  • فتحی
    0

    رامبد بیسواد بدرد بازی گری نمیحوره ‌از وجناتش پیدا س اخلاقم نداره به ظاهرش نگاه نکنید

  • ح
    0

    رامبد دل مردم به این چیزها شاد نمیشه دست از مسخره بازی هات بردار اگر کار نداری برو همون کانادا بز بچرون

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      میان ایران پول ملت رو به جیب میزنن میبرن اون ور برا عشق و حال . هروقت تموم شه دوباره . هیچ عرقی به ملت و مملکت ندارن و گرنه بچش رو با هزار بدبختی و پول ملت تو کانادا نمیزایید .

  • کوروش
    0

    رامبد جوان برای خنداندن مردم نباید دست به هرکاری بزنید.

  • حر
    0

    من با اینکار رامبد مخالفم .اما سوال اینجاست که چرا این خانم کاسه داغتراز آش شده ؟ ژاپن در صورت اعتراض می تونه از طریق سفارتخونه اش تو ایران پیگیر این دلقکبازی باشه . نکنه این خانم یا یه رگش ژاپنیه و یا سخنگوی سفارت ژاپن ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به نظرمن این خانم کاسه ازآش داغتر که نیست هیچ بلکه فرهنگ غنی ایشون رونشون میده،چرا؟چون فرهنگ اصیل ایرانی برمبنای دلقک بازی وبیسوادی وتمسخر فرهنگ وآداب دیگر هموطنان یادیگر ملتها پایه گذاری نشده،بلکه فرهنگ غنی ایران احترام به دیگران است

  • رحیم
    0

    سلام. مطالب برنامه ته کشیده ،بهر موضوعی وصل می‌شوند.خندوانه هم درسراشبی پیش میرود. اگر کشور دیگر همین نمایش را برای فرهنگ و زبان ایران اجرا کند.عکس العمل ماچیست؟

  • Amir
    0

    ایشون تمام برنامه هاش مثل خودش مسخره ودلقک است.وقتی اون دهن گشادشو بازمیکنه واون خنده های مزخرف روانجام میده ،خیال میکنه خیلی تودل بینندگان جابازکرده!باید براصداوسیما متاسف بودبااین مدیریتش

  • صالحی
    0

    مسئولین سیما باید این فهم ودرک روداشته باشند که این دلقک بازی های رامبد جوان توروحیه والگو برداری نوجوانان میتونه بسیار تاثیر مخرب داشته باشه،کودکان وجوانان معصومی که باید به جای برنامه های آموزنده وآینده ساز پای چرندیات ودلقک بازی های ایشون بشینند.

  • ایرانی
    0

    خانم شریف، توهین به فرهنگ سامورایی چه ربطی به شما دارد؟ مگر متولد ژاپن هستین شما یا پدرتان؟؟!!!! لطفا امثال شما داعیه مهربانتر از مادر رو بازی نکنید! نویسندگان اروپایی توی روزنامه ها و نشریات کشورشان به دفعات به پیامبر و دین اسلام توهین کرده اند درعوض ریس جمهور و نخست وزیران اروپایی از این اقدام بیشرمانه دفاع هم کرده اند به بهانه آزادی قلم و بیان در مثلا دمکراسی غربی...!!! حالا شما مثلا هنرمند، دوستدار ادب و فرهنگ!برای اینکه بیشتر دیده بشی اومدی این داستان فرهنگ سامورایی رو راه انداختی؟؟؟ ول کن بابا...

    نظرات شما -
    • پارسی
      0

      لقمان را گفتند ادب از که آموختی ،،، گفت از بی ادبان چه منطق و دلیلی دارد که بجای اصلاح گفتار و رفتار غلط خود با فرافکنی می خواهیم آنرا توجیح و عادی سازی نمائیم رفتار غلط ،‌ غلط است حال از طرف هر شخص و دولتی انجام شده باشد ، بکوشیم تا رفتارهای غلط خود را اصلاح نماییم که اینگونه جامعه اصلاح خواهد شد.

    • بی طرف
      0

      دوست عزیز،نویسندگان اروپایی کار اشتباهی کردن وقتی به مقدسات دیگران توهین میکردن ،ما نباید مثل اونها باشیم

  • امیر حسین
    0

    این خانم مگه وکیل مدافع ژاپنی هاست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها