قیمت عجیب گران‎ترین آپارتمان معامله شده در تهران؛ ۱۵۸ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان در هر متر مربع

مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرده است گران‌ترین آپارتمان فروخته شده در پاییز سال ۱۳۹۹ برابر با ۱۵۸ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان در هر متر مربع بوده است. این قیمت البته ۵.۵ برابر متوسط قیمت مسکن در تهران است.

قیمت عجیب گران‎ترین آپارتمان معامله شده در تهران؛ ۱۵۸ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان در هر متر مربع

قیمت گران‎ترین آپارتمان فروخته شده در تهران در پاییز سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

گران‌ترین آپرتمان فروخته شده در تهران با این محدوده قیمتی، احتمالا واحدی بسیار خاص بوده است.

البته با وجودی که آپارتمان‌هایی با این قیمت در شمال شهر تهران یافت می‌شود، مرکز آمار ایران قیمت ارزان‌ترین آپارتمان معامله شده در شهر تهران را نیز در گزارش خود مورد اشاره قرار داده است . این آپارتمان ارزان که در گزارش مرکز آمار ایران، موقعیت جغرافیایی‌اش اعلام نشده است ، به قیمت متری ۴ میلیون تومان فروخته شده است.

فاصله عجیب قیمت گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان در پایتخت نشان دهنده فاصله بسیار بالای موقعیت منطقه‌ای تهران و نبود تناسب میان مناطق مختلف پایتخت است.

مرکز آمار ایران در گزارش خود البته قیمت گران ترین واحد کلنگی فروخته شده را نیز گزارش داد و اعلام کرد گران‌ترین ملک فروخته شده کلنگی به نرخ ۱۵۵ میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

منبع: انتخاب

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • OK
    0

    کجایش عجیب است؟ به احتمال قریب به یقین این آپارتمان در یکی از دنج ترین مناطق شمالی مناطق ۱ ، ۲ و ۳ تهران واقع شده و از بهترین مصالح و متریال اروپای غربی و متنوع ترین امکانات اعم از استخر ، سونا ، جکوزی ، روف گاردن ، مستر روم ، سالن اجتماعات مبله ، لابی مجلل مبله ، چیلر و فن کوئل مرکزی ، سینمای خانگی ، سالن بدنسازی مرکزی ، کارواش مرکزی ، خشکشویی مرکزی ، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ، آشپزخانه فرنیش ، انباری و دو تا سه باب پارکینگ و حداقل دو دستگاه آسانسور ساخته شده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با این مشخصات که شما بر شمردی قیمتش خیلی بیشتر میشه

    • هل
      0

      خدا از سرتون نگذر

  • ص _ ن
    0

    نرخ کاذب مسکن که بالا رفته .مقصرش دلالان سکه و ارز هستند .این دلالان در زمین دشمن برای دشمن کار می کنند باید دست این دلالان از سکه و ارز کوتاه شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ص -ن تا کی طوطی وار میخوای حرف بزنی به خدا اون مخ را برا تزیین تو کله ات نذاشتن

  • ناشناس
    0

    ارزانترینش حتما" دروغه چون تو شهرستانهای دور افتاده هم خونه متری 4 میلیون نداریم

  • ناشناس
    0

    قیمت بیش از این که گذاشتن امسال هم افزایش خواهد خورد . بخاطر تورم و گرانی زمین ومصالح و سیمان و دستمزد کارگران ارزونی نداریم .حقیقت است مگر توافق بشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها