شکل‌گیری فضای رقابتی در مشارکت حداکثری در انتخابات موثر است

استاندار گیلان با تأکید بر حفظ و صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش رو، گفت: شکل گیری فضای رقابتی در مشارکت حداکثری در انتخابات موثر است.

شکل‌گیری فضای رقابتی در مشارکت حداکثری در انتخابات موثر است

ارسلان زارع صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با اشاره به اینکه تشکیل شوراها برگرفته از اندیشه‌های امام راحل است، اظهار کرد: انتخابات امسال بسیار مهم و حائز اهمیت بوده لذا باید همگان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب رأی مردم را حق الناس دانسته‌اند، گفت: باید در زمینه حفظ و افزایش اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

زارع در ادامه به راهبردهای مهم در انتخابات پیش رو برای دست اندرکاران برگزاری آن اشاره کرد و افزود: سلامت، امنیت و زمینه سازی برای افزایش مشارکت در انتخابات مهم‌ترین راهبردهایی است که باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر لزوم شکل گیری فضای رقابتی در انتخابات شوراها، گفت: نتیجه توجه به این موضوع افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهد بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید انسجام و حدت برای پیشبرد اهداف نظام و توسعه جامعه حفظ شود، اظهار کرد: وجود وفاق و همدلی در میان مسئولان مردم را نسبت به آینده امیدوار تر خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و لزوم داشتن نگاه امیدوارانه به آینده کشور، گفت: باید این نوع نگاه را در سطح جامعه ترویج داده و تبلیغ کنیم.

زارع با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از برگزارکنندگان انتخابات امانت داری نسبت به رأی مردم است، افزود: باید در حفاظت و صیانت از آرای مردمی تلاش مضاعف انجام شود.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها