سردار اشتری: محتکران اقلام بهداشتی "نقره‌داغ" شدند/ برخورد قاطع با تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خدمات پلیس در ایام کرونا گفت: در این مدت ‌با محتکران ‌اقلام بهداشتی برخورد و افرادی ‌را هم که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، را شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار اشتری: محتکران اقلام بهداشتی "نقره‌داغ" شدند/ برخورد قاطع با تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی

سردار ‌حسین اشتری‌ در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید اظهار داشت: نیروی انتظامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و تلاش مجاهدانه در سال 99 اقدامات بزرگی انجام داد که علاوه بر ماموریت‌های جاری در حوزه کرونا، یکی از دستگاه‌هایی بود که بیشترین خدمات‌رسانی را داشت و تعداد شهدای ناجا بیانگر این موضوع است.

وی با اشاره به خدمات پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت قرار گرفتند و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا در قرارگاه امام رضا (ع) نیروهای مسلح در این ماموریت تلاش زیادی صورت گرفت.

فرمانده ناجا اضافه کرد: طی مدت مذکور برخورد با محتکران که اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می‌کردند در دستور پلیس قرار گرفت و همچنین با افرادی هم که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی داشتند، برخورد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی چه داخل شهرها و چه بیرون از شهرها نیروی انتظامی تلاش مضاعفی داشت همچنین در حوزه ارتقاء امنیت، تقویت مرزها، زیرساخت ها و برخورد با اراذل تلاش های موثری داشتیم.

وی با اشاره به طرح ناظر پلیس تصریح کرد: این طرح با کمترین تنش در حال اجراست و یکی از اقدامات مطلوب پلیس بوده که ثمرات بسیاری به همراه داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین 1400 نیروی انتظامی در آماده‌باش کامل است، گفت: 270 هزار نفر از کارکنان در بحث امنیت و خدمت‌رسانی در جاده‌ها و شهرها در آماده‌باش هستند و شعار ناجا در این مدت "امنیت و سلامت ، نشاط بهاری" است که ان شاء الله بعد از این ایام خودمان را برای امنیت و برگزاری انتخابات در قبل، حین و بعد از آن آماده می‌کنیم.

نیروی انتظامی برای ایران یک ذخیره و گنج است

آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم نیز ‌ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید اظهار داشت: خدمت ناجا که چه در این ایام و چه در زمان انتخابات خدمتی بسیار بزرگ و ماندگار است.

وی با اشاره به اهمیت دوران جوانی به روایتی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) فرمودند:" هر کس در دوران جوانی خوب عبادت کند خداوند در سن پیری حکمت به آن می دهد".

آیت الله سعیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر جوان گرایی تصریح کرد: مدتی است ایشان نسبت به دولت جوان توصیه می کنند مانند دستگاه های نظامی که عمده افراد جوان ها هستند بنابراین جوان ها قدرت و انرژی زیادی دارند.

نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی نشاط دارند، بیان کرد: باید با تجربه ها در کنار افراد جوان قرار گرفته و اندوخته ها به جوان ترها منتقل شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اضافه کرد: یکی از افتخارات ناجا که روز به روز بر عزت آن افزوده می شود و جای شکر دارد اثرپذیری و توجه و اعتماد مردم به پلیس است.

وی با اشاره به خدمت رسانی پلیس در ایام کرونا تصریح کرد: یکی از دستگاه هایی که طی این مدت خوش درخشید نیروی انتظامی بود، بنابراین پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج محسوب می شود.

آیت الله سعیدی گفت: سود این خدمات را مردم می برند و امنیت و سلامت امروز کشور که به دست پلیس تامین می شود برای ما ارزشمند است.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها