کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد

اعلام اسامی شهرهای جدید قرمز و نارنجی/ مهلت ۷۲ ساعته به مسافران

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای ضمن اعلام اسامی شهرهای دچار تغییر رنگ بندی، از مردم خواسته شده از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

اعلام اسامی شهرهای جدید قرمز و نارنجی/ مهلت ۷۲ ساعته به مسافران

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره ۷ خود ضمن اعلام اسامی شهرهای جدیدی که به محدوده زرد و قرمز وارد شده‌اند از مردم خواست از سفرهای غیرضروری به این شهرها بپرهیزند و به پلاک‌های غیر بومی فرصت داد تا ۷۲ ساعت از این شهرها خارج شوند.

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

در پی تغییر وضعیت برخی شهرهای کشور کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ضمن اعلام اسامی شهرهای مورد نظر به شرح ذیل از عموم هم وطنان و مردم شریف درخواست داشت تا ضمن توجه و اجرای موارد ذکر شده در اطلاعیه‌های شماره ۵ و ۶ این کمیته از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و آن را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.
بر این اساس اسامی شهرهای تغییر وضعیت داده اعلام می‌شود:

۱- استان آذربایجان شرقی:
- جلفا از زرد به نارنجی
- سراب از نارنجی به قرمز

۲- استان آذربایجان غربی:
- شهرهای بوکان و سردشت از زرد به نارنجی

۳- استان اصفهان:
- خواستار از نارنجی به قرمز
- مبارکه از زرد به نارنجی

۴- استان ایلام:
- آبدانان از زرد به نارنجی

۵- استان تهران:
- دماوند از نارنجی به قرمز

۶- استان خوزستان:
- شهرهای ایذه و بهبهان از نارنجی به قرمز

۷- استان کردستان:
- قروه از زرد به نارنجی

۸- استان کرمانشاه
- اسلام آباد غرب از زرد به نارنجی

از تمامی هموطنانی که از سایر شهرها و استان‌ها به این شهرها سفر کرده‌اند، درخواست می‌شود ظرف ۷۲ ساعت به منازل خود بازگردند. شایان ذکر است در صورت عدم توجه به خروج در مهلت تعیین شده خودروهای با پلاک غیر بومی در این شهرها اعمال قانون خواهند شد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • خلیج همیشه جاوید فارس
    0

    میگن یک باغ وحش که ورودی ان ۲۰ دلار بود برای کریسمس تخفیف میده ۵ دلار ورودی کسی نمیاد میاد اعلام میکنه ورودی باغ وحش رایگان مردم هجوم میارن و برای بازدید از باع وحش بعد مدیر باغ وحش میگه درب قفس شیرها باز شد باید همه مردم سریع خارج بشن و تنها در خروج یک جا هست ولی برای خروج باید ۲۵ دلار بدید شده حکایت مسئولین ستاد کرونا و... اول میگن تمام راهها بازه و مشکلی برای سفر نیست بعد که مردم رفتن سفر سه روز بعد اعلام میکند چند شهری که مردم رفتن قرمز اعلام میشه بعد میگن اگه تا سه روز دیگه نرید بیرون یک میلیون جریمه یا از روز اول اعلام کنید کسی حق نداره سفر بره یا از این بازیها با مردم نکید این است باری با روحیه مردم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشکل تامین واکسنه که ما در حد افغانستان هم ارزش نداریم بیشتر کشورها نصف مردم خودشون رو واکسینه کرده اند ما حالا میخواهیم موقع انتخابات توان ملی برخ بکشیم تا اون موقع هرکی مرد مرد لابد از نظر دولت نون خور و حقوق بگیر کم میشه

    • کلنگ
      0

      این دست گرمی و شروع 1400 است امسال از این موارد بسیار زیاد خواهیم داشت . یادمون نره کسری بودجه هنوز هست و نظام مثل پارسال دست می کنه تو جیب مردم . پارسال اونطوری امسال هم با ترفندهای دیگه . داستان همچنان ادامه دارد .

  • ناشناس
    0

    آقای نمکی ۷۲ساعت مهلت دارید از رامسر برگردید. روشن شد؟

  • ناشناس
    0

    الحمدلله که قرمز شد این همه کشته دادیم و هزینه شد ستاد کرونا چرا سفر نوروزی را ازاد کردید مثل نوروز گذشته سفر نمیرفتند میمردند پس ستاد کرونا و جناب نمکی شماها مقصر هستید

  • بی نام
    0

    از یابندگان واکسن تقاضا داریم با دریافت مژدگانی آن را به آغوش ملت ایران بازگردانند

  • علی رصا
    0

    واقعا ممنون از اقای نمکی ،خیلی زحمت میکشن،دستور دادن ۷۲ ساعت بر گردن ممنون ، چقدر زحمت میکشن، واقعا،علی برکت الله

  • دوره گرد
    0

    نمکی " نمکیه آی نمکی نون خشک بیارین نمک ببرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها