یک زن و شوهر در شهرستان کوثر دچار سوختگی شدند

بر اثر حادثه انفجار گاز شهری در شهرستان کوثر، ۲ نفر دچار مصدومیت شده و با توجه به شدت سوختگی بالای ۵۰ درصد به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

یک زن و شوهر در شهرستان کوثر دچار سوختگی شدند

این حادثه در ساعت ۱۵:۴۸ امروز سه‌شنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰، رخ داده و طی تماسی که با اورژانس شهرستان کوثر انجام گرفته، یک مورد حادثه انفجار گاز شهری در منزل مسکونی گزارش شده است.

این منزل مسکونی واقع در گیوی پایین، میدان امام بوده و پس از اعلام محل حادثه توسط اهالی منطقه، در سریع‌ترین زمان ممکن آمبولانس ۱۱۵ شهرستان کوثر همراه با اکیپ درمانی مجهز برای بررسی وضعیت مصدومان و حادثه به محل اعزام شده است.

پس از اعزام نیروهای امداد و انجام معاینات اولیه ۲ مصدوم که زن و شوهر بودند از محل حادثه خارج و با توجه به شدت سوختگی بالای ۵۰ درصد با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) کوثر منتقل شدند.

با توجه به وخامت حال مصدومان و شدت سوختگی ناشی از حادثه انفجار گاز در محل منزل مسکونی، با تشخیص کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کوثر برای ادامه درمان و انجام دقیق معاینات تکمیلی توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها