واکسیناسیون پاکبان‌ها در شیراز/ تصاویر‌


3 فروردین 1400 - 19:45
605a05f7be071_2021-03-23_19-45
با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماند‌های عفونی، هزار پاکبان شهرداری شیراز واکسینه شدند.

در سومین روز از فروردین ماه سال جاری، برای اولین بار در کشور با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماند‌های عفونی، در راستای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹، در مرحله نخست، هزار پاکبان شهرداری شیراز که براساس سن و بیماری زمینه‌ای اولویت بندی شدند، واکسینه شدند. 

 

با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماند‌های عفونی، هزار پاکبان شهرداری شیراز واکسینه شدند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

605a05f7be071_2021-03-23_19-45
3 فروردین 1400 - 19:45

در سومین روز از فروردین ماه سال جاری، برای اولین بار در کشور با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماند‌های عفونی، در راستای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹، در مرحله نخست، هزار پاکبان شهرداری شیراز که براساس سن و بیماری زمینه‌ای اولویت بندی شدند، واکسینه شدند. 

 

منبع: ایسنا

24

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
جمعه 1 0 پاسخ 1400/1/4 -14:06

با توجه به الویت بندی در واکسیناسیون، واکسن زدن پاکبانان در شیراز جای شک دارد. با احترام و دستبوسی پارکبانان ،من احتمال آزمایش واکسن ساخت ایران و یا واکسن ساخت مشترک ایران و کوبا را روی این عزیزان زحمت کش میدانم. اما عجب تتوی زیبایی.

محمدزارع 1 0 پاسخ 1400/1/4 -12:35

واکسیناسیون پاکبانهای عزیز خبر قشنگی بود عالی

م 1 0 پاسخ 1400/1/4 -12:11

خدا کنه موش آزمایشگاهی نشده باشن.

متفاوت 3 2 پاسخ 1400/1/4 -01:12

ازمایشگاهی بهتر ازپاکبانان ندیدند.؟!!!

محمد 2 9 پاسخ 1400/1/3 -23:47

سلام خسته نباشید واقعا اون دوست عزیزی که اولویت بندی کردند برای تزریق واکسن ، خواستم بپرسم که آیا اولویت واجب تر از پاکبان های عزیز نداستند؟ آیا استاندار شیراز اولویت های قبلی را انجام داده بودند که به پاکبان ها رسیدند؟ واقعا باید تاسف خورد به حال مدیران ایم مرزوبوم

مجید 8 2 پاسخ 1400/1/3 -23:21

دستشان درد نکنه اونایکه به این فکر افتادن .این قشر زحمت کش واقعا لیاقت دارن وشرف دارن به هزاران تحصیلکرده پر ادعا که هیچ باری از مملکت برنمیدارن وفقط نق میزنن ودوست دارن هر شب با یه کیف پر از پول برن خونه واجناس لوکس بخرن وپزش رو بدن وبه ما ها بگن پوپولیست ووووو

اسی 14 3 پاسخ 1400/1/3 -22:20

چرا اینهمه پارکبانان ما خالکوبی دارند؟!؟!

دنیای عبرت 3 9 پاسخ 1400/1/3 -21:48

مردیکه عجب خالکوبی کرده