۵ کشته و ۱۰ مجروح در سوانح رانندگی محورهای مواصلاتی استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد: حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۵ کشته و ۱۰ مجروح بر جای گذاشت.

۵ کشته و ۱۰ مجروح در سوانح رانندگی محورهای مواصلاتی استان مرکزی

محمد پورشمس گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید درکیلومتر ۱۵ اتوبان کربلا به وقوع پیوست، راننده خودرو و ۵ سرنشین دیگر آن مجروح و از سوی نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی یاد آورشد: یکی از سرنشینان خودروی مذکور، اندکی پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، جان سپرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی تصریح کرد: «ترکیدن ناگهانی لاستیک خودرو و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده آن» علت حادثه وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه بیان شده است.

وی ادامه داد: دومین حادثه رانندگی در ساعت ۱۴:۴۹ همین روز، براثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر ۲۰ محور اراک- خمین رخ داد، که دراین سانحه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، در دم فوت و یکی از سرنشینان آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

پورشمس گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه «تخطی از سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و نیز عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو» را علت این سانحه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سومین تصادف رانندگی روز گذشته نیز در ساعت ۱۸:۵۰ روز گذشته براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ساینا با خودروی پراید در محور اراک - قم به وقوع پیوست، سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی اظهار کرد: «بی احتیاطی از سوی راننده خودروی ساینا، بر اثر عدم رعایت حق تقدم در هنگام دور زدن» علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه بیان شده است.

پور شمس افزود: چهارمین حادثه روز گذشته، در ساعت ۲۱:۲۶ شب گذشته در محور فرعی خمین- قورچی باشی بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با خودروی سواری پراید به وقوع پیوست که در این سانحه راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پژو و نیز چهار تن دیگر از سرنشینان خودر وی پراید نیز مجروح و از سوی نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی عنوان کرد: بی احتیاطی از سوی راننده خودروی سواری پژو ۴۰۵، علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه بیان شده است.

وی در پایان از تمامی رانندگان خواست که با توجه به سنگینی حجم بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در ایام نوروز، همواره در هنگام رانندگی رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه در پی خواهد داشت، خود داری کنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها