یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

احتمال بررسی طرح توقف تغییر ساعت رسمی کشور قبل از ماه رمضان

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تهیه طرح «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» خبر داد و گفت که انتظار می رود این طرح قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

احتمال بررسی طرح توقف تغییر ساعت رسمی کشور قبل از ماه رمضان

حسین گودرزی نماینده درود و ازنا با بیان اینکه این طرح در راستای «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» تهیه شده است، گفت که طرح قانونی نسخ قانون تغییر ساعت رسمی به مدت یک ساعت از اول فروردین تا اول مهرماه با یک فوریت و با امضاء ۲۴ نماینده به هیئت رئیسه مجلس تقدیم و در شهریورماه اعلام وصول شد. نظیر این طرح را نماینده نجف آباد با فوریت عادی ثبت کرده که انتظار می رود یکی از این دو طرح در هفته های پیش رو و قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس به رای نمایندگان گذاشته شود.

وی با اشاره به متن این طرح گفت: در مقدمه این طرح قانونی آسیب های جلو کشیدن ساعت رسمی کشور در اول فروردین هر سال و ضرورت های تثبیت ساعت رسمی کشور در شش ماهه اول سال تبیین شده است.

‌به گفته گودرزی، متن این طرح به شرح زیر است: «قانون ماده واحده موضوع تغییر ساعت رسمی کشور مورخه ۳۱/ ۵/ ۱۳۸۶ منسوخ می گردد.
تبصره: به هیئت وزیران اجازه داده می شود ساعت شروع کار ادارات، سازمانها و مراکز تابعه را متناسب با فصل گرم سال در نواحی مختلف کشور حداکثر تا پایان شهریور ماه، یک ساعت زودتر تعیین نماید.»

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها