تبریک نوروزی لالیگا با حضور فردوسی‌پور و نکونام/ ویدئو

صفحه رسمی لالیگا به مناسبت فراررسیدن نوروز ۱۴۰۰، سال نو را با حضور عادل فردوسی‌پور و جواد نکونام تبریک گفت.

تبریک نوروزی لالیگا با حضور فردوسی‌پور و نکونام/ ویدئو

فرا رسیدن عید باستانی نوروز موجب شادی ایرانی ها در سراسر دنیا شده است. از این رو بسیاری از چهره ها و شخصیت های برجسته دنیای فوتبال هم این عید را به ایرانیان تبریک گفته اند.

در یک اقدام جالب صفحه رسمی لالیگای اسپانیا نیز با تهیه کلیپی جذاب عید نوروز را تبریک گفته است. مسئولان رسانه ای سازمان لیگ اسپانیا کلیپی تهیه کردند که در آن عادل فردوسی پور، جواد نکونام، آرات حسینی و برخی چهره های اسپانیایی حضور دارند.

شادباش نوروزیِ «لالیگا» با حضور عادل و نکونام

در این کلیپ فردوسی پور و نکونام به زبان فارسی نوروز را به هموطنان تبریک می گویند. آرات حسینی پسر ۱۰ ساله ای که بارها درباره اش شنیده ایم به زبان های فارسی و انگلیسی تبریک خود را اعلام می کنند. یک خواننده اسپانیایی نیز به زبان خودش به ایرانیان تبریک می گوید.

نکته قابل توجه این است که صفحه رسمی لالیگا یک آرزوی جالب برای جواد نکونام کرده است. در پایین این پست اینستاگرامی آمده است: «جواد نکونام، امیدواریم هرچه زودتر تورا در لالیگا ببینیم.»

شادباش نوروزیِ «لالیگا» با حضور عادل و نکونام

نکونام که سالها در لالیگا توپ زده همچنان محبوبیت زیادی نزد فوتبالدوستان این کشور دارد و حالا صفحه رسمی لالیگا نیز آرزو کرده سرمربی کنونی فولاد خوزستان برای مربیگری نیز به اسپانیا برگردد.

تبریک صفحه رسمی لالیگا به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ با حضور عادل فردوسی‌پور و جواد نکونام را مشاهده کنید:

منبع: ورزش سه

46

حجم ویدیو: 8.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • عاطفه
    0

    بعضیها که ادعای وطنپرستیشون میشه :)))))))

  • حمید
    0

    شغل دوم این خانم(حسادت)

  • رمضانی
    0

    فردوسی پور اینجا آنجا همه جا . ازوقتی دمش از رسانه ملی قیچی شده برای ابراز وجود برای AFC فدراسیون دربست در اختیار عربها گزارشگر ویژه میشه از لالیگا سر درمیاره و....بعید نیست روزی چون مزدک میرزایی در رسانه های وابسته به سعودی علیه فوتبال ایران ومنافع ملی ایران اجرای برنامه داشته باشه فقط کمی صبوری لازم است

    نظرات شما -
    • ازاد
      0

      حسادت بد جور فشار اورده به تو فردوسی پور عشقه عشق

  • شهرام.ر
    0

    این کار زیبا ، راهی بود برای شناساندن نوروز (بزرگترین جشن باستانی ایران زمین) به مردم جهان همچنین یک همبستگی بین مردم ایران ومردم ورزش دوست اسپانیا . عادل ، جواد و آرات هم عشق ورزش دوستان ایرانند. دمتون گرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها