قدردانی استاندار خوزستان از ۲ زوج اهل غیزانیه اهواز که جشن ازدواج خود را لغو نمودند/ تصاویر

استاندار خوزستان از دو زوج اهل غیزانیه اهواز که جشن ازدواج خود را با هدف پیشگیری از شیوع کرونا لغو نمودند قدردانی کرد.

قدردانی استاندار خوزستان از ۲ زوج اهل غیزانیه اهواز که جشن ازدواج خود را لغو نمودند/ تصاویر

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در آخرین روز سال ۹۹ و در حلول سال نو با حضور در بخش غیزانیه اهواز از دو زوج ساکن در این بخش که برای پیشگیری از شیوع کرونا جشن ازدواج خود را لغو نموده بودند قدردانی نمود.

استاندار خوزستان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و حلول سال نو گفت: معمولا شناسایی افراد مبتلا به کرونا امکان پذیر نیست مگر اینکه از فردی تست گرفته شده باشد و نتیجه آن مثبت باشد که آن فرد جداسازی و قرنطینه می‌شود.

وی افزود: اما در بسیاری از مجالس افرادی که دور هم جمع شوند مشخص نیست که افراد مبتلا چه کسانی هستند و این افراد موجب ابتلای دیگران می‌شوند و می تواند در این مراسم به تعداد زیادی از افراد ویروس را منتقل کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: یک جشن ازدواج که هدف آن جشن و شادی است پس از دو هفته میتواند موجب ابتلای صدها نفر و مرگ دهها نفر شود و جشن ازدواج را به عزایی بزرگ تبدیل کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مراسم عزاداری هم با هدف همدردی و تسلی برگزار می‌شود اما در این مراسم انتقال ویروس موجب گرفتاری افراد زیاد و خدای نکرده درگذشت تعدادی از مبتلایان می‌شود که در پی این مراسم عزا و تجمع برگزار شده مصیبت درگذشت افرادی که در آن مراسم آلوده شده اند گسترش چندین برابری خواهد داشت.

سلیمانی خطاب به این دو زوج اهل غیزانیه اهواز و خانواده های آنها گفت: کاری که شما کردید کار بی نظیر و ارزشمند و با هدف حفظ سلامتی خانواده و بستگان و دوستانتان بوده است و امروز با حضور مسئولان خدمت شما هستیم تا از این کار نیکو قدردانی نماییم و امیدواریم این اقدام پسندیده شما الگویی برای همگان اعم از بزرگان و جوانان شود تا زودتر این اپیدمی را مهار نماییم در غیر این صورت سرایت بیماری از کنترل خارج می شود و بیمارستان‌ها جوابگو نخواهد بود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان هم به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند همچنین نیروهای بسیج و انتظامی که در طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس تلاش می‌کنند که از همه آنها صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

گفتنی ست اخیرا دو زوج در غیزانیه اهواز به نام های لیلا و حبیب خلفی و کوثر و هادی خلفی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا مراسم جشن ازدواج خود را لغو نموده بودند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدهادی
    0

    کاش منم پول داشتم ازدواج میکردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها