عالم برجسته اهل‌سنت: تحقق شعار رهبری سبب حل مشکلات کنونی کشور می‌شود

امام جمعه مریوان گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال ۱۴۰۰ سبب حل مشکلات کنونی کشور می‌شود.

عالم برجسته اهل‌سنت: تحقق شعار رهبری سبب حل مشکلات کنونی کشور می‌شود

ماموستا مصطفی شیرزادی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگویی در مریوان با تبریک سال جدید به همه مسلمانان ایران اسلامی و مردم استان کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند که این مهم به عنوان چراغ راه مسئولان و مردم است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به تشریح ابعاد این نامگذاری پرداخت و گفت: اصل سیاست‎‌های کلان نظام و نقشه راه را برای کشور و مسئولان، مشخص کردن مسیر انقلاب اسلامی، حل مشکلات مردم، جهش و رونق اقتصادی و تولید از جمله این ابعاد است.

امام جمعه مریوان با تاکید بر عملیاتی شدن شعار سال جدید در راستای «حمایت از تولید داخلی» افزود: این شعار ادامه‌دهنده شعار جهش تولید است که باید سرلوحه کار همه مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه پیروی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب حل مشکلات کنونی کشور می‌شود؛ تصریح کرد: باید همه مسئولان و مردم هر کس به سهم خود برای تحقق شعار سال 1400 تلاش کند.

ماموستا رستمی بیان کرد: امیدوارم به لطف و کرم حق‌تعالی و در سایه تدابیر حکیمانه رهبری در سال جدید گرانی و مشکلات مردم برطرف و ویروس کرونا ریشه‌کن شود.

امام جمعه مریوان اظهار کرد: امیدوارم مسببان گرانی و مشکلات کنونی کشور به سزای اعمال خود برسند.

منبع: تسنیم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها