روسیه: آمریکا به خاطر اظهارات بایدن علیه پوتین عذرخواهی کرد

سفیر روسیه در آمریکا گفت: سفارت مسکو در واشنگتن نامه‌های زیادی از شهروندان آمریکا دریافت کرده که به دلیل اظهارات توهین‌آمیز اخیر رئیس‌جمهور کشورشان عذرخواهی کرده‌اند.

روسیه: آمریکا به خاطر اظهارات بایدن علیه پوتین عذرخواهی کرد

آنتونوف در بیانیه‌ای که بر روی صفحه فیس‌بوک این سفارتخانه قرار گرفت، اعلام کرد: مایلم عمیق‌ترین قدردانی خود را از شهروندان آمریکایی که در حمایت از گسترش روابط دوستانه بین روسیه و ایالات متحده نامه‌هایی به سفارتخانه فرستاده‌اند، ابراز کنم.

وی افزود: افراد زیادی مخالفت خود با اظهارات نسنجیده درباره فدراسیون روسیه که اخیراً از واشنگتن بیان شد را اعلام و بابت آن عذرخواهی کرده‌اند.

این دیپلمات روس در ادامه گفت: عمیقاً تحت تاثیر موضع دلسوزانه و فعال مردم عادی در آمریکا که متوجه هستند که گفت‌وگو میان کشورهای ما باید بر مبنای احترام متقابل و برابری باشد، قرار گرفتم. این رویکردِ شهروندان آمریکایی نشان می‌دهد که پتانسیل عادی سازی روابط بین مردم روسیه و آمریکا همچنان وجود دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد دولت آمریکا به صدای رای‌دهندگان توجه کند و به مسیر خود با هدف تخریب بیشتر روابط دوکشور که به شدت در حالت تقابلی قرار گرفته، ادامه ندهد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    بعد این یعنی "آمریکا" عذر خواهی کرده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها