رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد

افزایش حجم تردد در هراز و فیروزکوه

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از افزایش حجم تردد در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و در عین حال از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

افزایش حجم تردد در هراز و فیروزکوه

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به حلول سال نو شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه هراز و فیروزکوه هستیم.

وی افزود: محور امام رضا (ع) نیز هم اکنون ترافیک روانی دارد، اما در محدوده پاکدشت این ترافیک پر حجم می‌شود ولی همچنان تردد بدون هیچ مشکلی در جریان است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک محورهای ورامین- تهران و نیز حرم تا حرم را نیز عادی و روان توصیف کرد.

کهریزی با تاکید بر پرهیز از سفر به دلیل شرایط کرونایی گفت: با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری می‌توانیم، بر ویروس منحوس پیروز شویم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    واقعا عقل که نباشد جان در عذاب است.هموطن عزیز تو رو خدا اگر به فکر خودت نیستی به فکر این همه کادر درمان باش که شبانه روز دارن زحمت میکشن.کرونای انگلیسی قدرت انتقال و کشندگیش چند برابر شده بعد میزان تردد 50 درصد زیاد شده!!!میدونم که تو خونه موندن برای خیلی ها سخته اما تنهایی ارزش زندگی رو داره.قول میدم اگه با همین فرمون پیش بریم تا چند وقت دیگه فاجعه میشه.چند وقت پیش نشون داد ترمینال ها قیامته.تو رو خدا به فکر زندگیتون باشید هموطن های عزیزم جون خودتون رو برای چند روز خوشی به خطر ندازین..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها