بازیکن اسبق پرسپولیس ۹۰ دقیقه زیر برف مدفون بود

محسن بنگر سرمربی تیم شهرداری نوشهر از اتفاقی که هفته پیش برای تیمش در مسیر بازگشت از تهران به چالوس رخ داد گفت.

بازیکن اسبق پرسپولیس ۹۰ دقیقه زیر برف مدفون بود

هفته گذشته سقوط بهمن در جاده چالوس یک اتوبوس را به ته دره برد. اتوبوسی که حامل بازیکنان تیم شهرداری نوشهر بود. در این حادثه یک بازیکن جوان تیم شهرداری نوشهر جان خود را از دست داد و میثم حسینی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس هم دچار سانحه شد.

محسن بنگر سرمربی تیم شهرداری نوشهر درباره این اتفاق توضیحاتی داد و گفت: من زمانی که تصمیم گرفتم وارد عرصه مربیگری بشوم، از رده‌های پایین شروع کردم و به همین خاطر به شهرداری نوشهر رفتم. تیم خوب و جوانی داریم و برای کسب تجربه بازیکنان چند بازی مقابل پیکان و سایپا در تهران تدارک دیدیم. در مسیر برگشت به نوشهر آن اتفاق تلخ برای مان رخ داد و یکی از بازیکنان جوان و خوبمان را از دست دادیم. زنده مان بقیه بچه ها از آن حادثه هم به نظر من معجزه آسا بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره حادثه ای که برای میثم حسینی رخ داد گفت: دو بازیکن تیم ما در آن حادثه جراحت زیادی دیدند که خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارند. میثم حسینی در آن اتفاق بخاطر برخورد تیغه لودر با صورتش تا حالا ۳ بار جراحی کامل شده و شاید باز هم نیاز به جراحی داشته باشد. میثم بیش از ۹۰ دقیقه زیر برف مدفون و گروه تجسس از پیدا کردن او ناامید شده بود اما زمانی که لودر برای جمع کردن صحنه حادثه اقدام می کند، با برخورد تیغه های لودر با صورت میثم، گروه تجسس او را پیدا می کنند و به بیمارستان منتقل می شود و در آنجا احیایش می کنند.

بنگر درباره اینکه میثم حسینی می تواند به فوتبالش ادامه دهد یا خیر؟ گفت: حال میثم خیلی بهتر است و صورتش هم در حال بهبودی است اما مشخص نیست بتواند به فوتبالش ادامه دهد یا خیر. صورت و فکش بسیار ضربه دیده و برای مدافعی که باید ضربات سر بزند بسیار سخت است که در این سن و سال بتواند برگردد. اما باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می دهد و روند درمانی میثم به کجا خواهد رسید. بیشتر خدا را شکر می کنیم که میثم در حال حاضر در کنار ماست و می توانست اتفاق تلخ تری رخ دهد.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها