حسین زهی: رفت و آمد های غیر ضروری تهدیدی برای سلامتی عزیزانمان است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار میرود مردم در ایام نوروز دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت دنبال کرده و حدالامکان از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنند.

حسین زهی: رفت و آمد های غیر ضروری تهدیدی برای سلامتی عزیزانمان است

اسماعیل حسین زهی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی ها در ایام نوروز، بیان کرد: با توجه به اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در برخی از استان های کشور و ورود گونه جهش یافته ویروس به داخل کشور، رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی بیش از هر زمانی اهمیت دارد. بر اساس آمار روزانه وزارت بهداشت در برخی از مناطق شاهد افزایش مراجعات به بیمارستان ها هستیم.

وی اظهار کرد: برای حفظ سلامتی خود و جامعه لازم است از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر ها و برگزاری دورهمی ها در ایام نوروز و رفتن به سفرهای تفریحی به طور جد پرهیز کرد. سلامتی افراد جامعه از هر چیزی مهمتر است. ما در سال 99 تعداد زیادی از هموطنان خود را بر اثر این بیماری ازدست دادیم. اگر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی با جدیت دنبال می شد شاید امروز هیچ کس عزیزی را از دست نداده بود.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: رفتن به سفرهای نوروزی می تواند تهدیدی برای جان عزیزان ما باشد. بهتر است امسال نیز مردم وضعیت را تحمل کرده و در سال آینده پس از بهبود شرایط راهی سفر شوند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیز می توان به جای برگزاری دورهمی های نوروزی از تماس تصویری استفاده کرد.

وی تاکید کرد: اگر در یک دورهمی خانوادگی یک نفر به ویروس مبتلا باشد می تواند سلامتی همه افراد را به خطر بیاندازد و پشیمانی به بار آورد. انتظار می رود مردم دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت دنبال کرده و حدالامکان از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها