آشفتگی معیشت مردم با دل بستن به برجام و سوءمدیریت دولت

امام جمعه نیر گفت: برخی سیاست‌های غلط و سوءمدیریت سبب آشفتگی معیشت مردم بوده و راه خروج از این مشکلات مدیریت بر مبنای منفعت ملی و رفاه ملت است.

آشفتگی معیشت مردم با دل بستن به برجام و سوءمدیریت دولت

حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: خسارات وارده از تعطیلی کسب و کار، سو مدیریت و مدیریت منفعلانه به خصوص از سوی مدیریت دستگاه‌های اقتصادی، سیاست‌های غلط در بازار بورس، سکه و ارز، ناهماهنگی در تنظیم بازار ارز و طلا و عدم نظات بر تنظیم بازار کالاهای اساسی در صادرات و واردات، دل بستن به برجام و گره زدن چندین ساله اقتصاد کشور به برجام و دل بستن به وعده‌های پوچ آمریکا و غرب از عوامل مهم آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور در طول چند سال گذشته بوده است.

وی با مرور وقایع سال ۱۳۹۹ گفت: سالی که گذشت سال شکست فشار حداکثری آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران بود اما با این تفاوت که معیشت مردم روز به روز رو به وخامت می‌گذارد.

خطیب جمعه نیر تصریح کرد: مسئولیت در قبال مردم وظیفه سنگینی است که دولت در این دوره به خوبی به آن عمل نکرد، پس نیاز است مردم در انتخابات پیش رو با درایت و آگاهی کامل نسبت به انتخاب فردی سالم و شایسته اقدام کنند تا این اوضاع پیش آمده بهبود یابد.

حجت الاسلام نعمتی به اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان، ماه برکت و مغفرت الهی است، به ویژه که این ماه مزین به میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به روز جوان یادآور شد: استفاده از ظرفیت جوانان در نهادها و دستگاه‌های اجرایی و جوانگرایی یکی از راهکارهای اساسی برای برون‌رفت کشور از مشکلات کنونی است چرا که استفاده از ایده‌های جوانان در بسیاری از زمینه‌ها می‌تواند کارآمد باشد.

امام جمعه نیر با بیان اینکه سند امنیت ملی آمریکا، سندی بسیار گویا بر عدم تغییر ماهیت شیطان بزرگ است، اظهار کرد: در این سند از ائتلاف بر علیه ایران گفته شده که دشمنی ایران و آمریکا از دیرباز در تمامی رویدادها تأثیر داشته است، طوری که این دشمنی در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، مشهود و بیشتر شده است چرا که دشمن درصدد است تا با مأیوس کردن مردم، مانع تحقق دولت جوان حزب اللهی در کشور ما شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها