بازگشت درخشان حاج‌صفی به نقش جهان

سپاهان با پاس بازیکن جدید خود خیلی زود از تراکتور پیش افتاد؛ بازیکنی که هفته گذشته از تراکتور جدا و زردپوش شد.

بازگشت درخشان حاج‌صفی به نقش جهان

احسان حاج صفی در پایان دومین فصل از حضور خود در تراکتور، به دنبال جدایی از این تیم بود اما باشگاه این اجازه را در آغاز لیگ بیستم به او نداد. این بازیکن ملی پوش در نیم فصل اول فصل جاری با تراکتور ادامه داد اما در نهایت در نقل و انتقالات زمستانی، خواسته خود را به کرسی نشانده و تبریز را ترک کرد.

مقصد بعدی احسان، سپاهان بود، جایی که فوتبال خود را از این تیم شروع کرده و در سه مقطع نیز پیراهن آن را به تن کرده بود. احسان یک روز پس از جدایی از تراکتور در اصفهان حضور یافته و قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد تا در آستانه یک تقابل جذاب قرار بگیرد.

حاج صفی که تا هفته گذشته بازیکن تراکتور بود، در بازی امروز با پیراهن سپاهان مقابل سرخ پوشان فوتبال آذربایجان قرار گرفت تا شروع دوباره اش با تیم اصفهانی یک دیدار بسیار ویژه باشد. ستاره سابق تراکتور که طی دو فصل و نیم حضور در این تیم، یکی از بهترین گل ساز های این تیم بود تنها 18 دقیقه پس از شروع بازی امروز، یک گل برای سپاهان ساخت.

سپاهان که بازی امروز را تهاجمی آغاز کرده و از همان شروع کار، حملات خطرناکی روی دروازه تراکتور تدارک می دید، موفق شد در دقیقه 18 توسط سجاد شهباززاده دروازه حریف را باز کند. این گل روی ارسال دیدنی احسان حاج صفی از سمت چپ و ضربه سر شهباززاده وارد دروازه اخباری شد.

به این ترتیب احسان حاج صفی در اولین بازی خود خیلی زود تاثیر مثبت اش را روی بازی سپاهان گذاشت آن هم مقابل تیمی که تا هفته گذشته در عضویت آن بود و به سختی موافقت مدیرانش را برای جدایی جلب کرده بود.

منبع: ورزش سه

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    فقط علی کریمی .احسان رای تو به چند فروختی.پرسپولیس قهرمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها