پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه نخست

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در نیمه نخست با ۲ گل به نفع شاگردان مجیدی خاتمه یافت.

پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه نخست

از هفته هجدهم لیگ برتر ایران، ماشین سازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل سابق) میزبان استقلال بود که این دیدار در نیمه نخست با ۲ گل به نفع استقلال خاتمه یافت.

وحید نعمتی (گل به خودی) در دقیقه ۱۹ و ارسلان مطهری در دقیقه ۴۲ برای استقلال گل زدند.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در این دیدار از اشکان خورشیدی، داور مسابقه کارت زرد گرفت.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه ۱۷ سعید حسین پور، بازیکن جدید ماشین‌سازی در سمت چپ محوطه جریمه استقلال اقدام به نفوذ کرد و بعد از دریبل مهدی قایدی، ضربه او از زاویه بسته توسط مظاهری دفع شد و در بازگشت هم ضربه بازیکن ماشین سازی در چارچوب نبود.

گل: در دقیقه ۱۹، روی ارسال مهدی قایدی از روی نقطه کرنر، وحید نعمتی، مدافع ماشین‌سازی با ضربه سر به اشتباه دروازه ماشین سازی را گشود و استقلال را پیش انداخت.

در دقیقه ۲۹، ارسال در عمق بابک مرادی قبل از اینکه تبدیل به موقعیت خطرناکی برای قایدی شود، با خروج به موقع دروازه‌بان ماشین سازی از دست رفت.

در دقیقه ۳۸، حبیب گردانی از فاصله حدودا ۳۰ متری پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت که شوت پرقدرت او با دخالت مظاهری به کرنر رفت که ثمری برای نماینده تبریز نداشت.

گل: ارسلان مطهری در دقیقه ۴۲ برای دومین بار دروازه ماشین‌سازی را باز کرد. ضد حمله تند و تیز استقلال با ارسال در عمق بابک مرادی همراه بود که توپ به مهدی قایدی رسید و او با پاس در عرض، ارسلان مطهری را در موقعیت دروازه خالی قرار دارد و این بازیکن هم توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه ۴۴، ماشین سازی صاحب موقعیت خطرناکی در محوطه جریمه استقلال شد که ابتدا حسین‌پور، بازیکن ماشین‌سازی سرنگون شد و در ادامه وحید نعمتی شوت نه چندان محکمی را به سمت دروازه مظاهری زد که او به صورت نامطمئن توپ را در اختیار گرفت. در این صحنه بازیکنان و مربیان ماشین‌سازی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر صفر استقلال خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

ترکیب ماشین سازی: محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری، سعید حسین پور، حبیب گردانی، سید محمد ابوترابی (رضا آذری ۴۰).

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها