گشت نوروزی نیروی انتظامی در مازندران آغاز شد

فرمانده انتظامی مازندران با اظهار این که گشت‌های موتوری و خودرویی در همه نقاط استان آغاز شده است، گفت که این طرح با فعالیت بیش از ۸۰۰ گشت خودرویی و موتوری تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

گشت نوروزی نیروی انتظامی در مازندران آغاز شد

سردار مرتضی میرزایی روز چهارشنبه به اهمیت ایجاد امنیت و نظم درتعطیلات نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: پلیس براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ترددها را رصد می کند و در خصوص چگونگی سفرها نیز طبق رنگ بندی شهرها عمل می شود.

وی با بیان این که به طور میانگین روزانه یک هزار و ۳۰۰ پلیس در بخش های مختلف مازندران در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: در ۲حوزه انتظامی و راهور ترافیکی ماموران پلیس در همه نقاط جاده ای درون و برون شهری طبق برنامه در دسترس مردم هستند.

سردار میرزایی افزود: پلیس با شعار «امنیت و سلامت؛ نشاط بهاری» به استقبال بهار میرود و از مردم شریف استان و شهروندان گرامی هم انتظار میرود، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری رسانند.

فرمانده انتظامی مازندران عادی انگاری مردم نسبت به بیماری کووید ۱۹ را نگران کننده توصیف کرد و بیان داشت: گزارش های رسیده و اظهارات مسئولان نشان می دهد تردد به مازندران در حال افزایش است چرا که طی ۲ هفته اخیر شمار تردد خودرویی به استان به نسبت بیشتر شده است.

بر اساس تازه ترین تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مازندران به طور کلی وارد رنگ بندی زرد کرونایی شد و ۱۶ شهرستان از ۲۲ شهرستان استان در این رنگ بندی قرار دارند.
همچنین ۶ شهرستان میاندرود، عباس آباد، سیمرغ، چالوس، سوادکوه شمالی و فریدونکنار وارد رنگ بندی آبی شدند.

ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به مناطق زرد و آبی و برعکس را به صورت مشروط آزاد اعلام کرد ولی سفر به مناطق نارنجی و قرمز و یا برعکس ممنوع است.

منبع: ایرنا

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها