کیهان برای اولین بار با بهروز وثوقی موافقت کرد

روزنامه کیهان که همیشه با لحن های بسیار تند درباره بهروز وثوقی موضع می گیرد، این بار در یکی دو خط، موضع متفاوتی در قبال اسطوره بازیگری اتخاذ کرده است.

کیهان برای اولین بار با بهروز وثوقی موافقت کرد

کیهان با تیتر « بهروز وثوقی : امریکا مثل زندان است»، با وجود استقبال از این گفته او در متن به سیاق همیشگی به ضدیت به او پرداخته است.

کیهان نوشته است: بازیگر سینمای طاغوت، آمریکا را یک زندان توصیف کرد.

این رسانه افزود: بهروز وثوقی در بخش‌هایی از گفت‌وگو با مجله چلچراغ گفت: وقتی که آقای خسرو شکیبایی آمد سانفرانسیسکو من بردمش به آلکاتراز. برای اینکه در حقیقت من هم در زندانم حالا در زندان وسیع‌تر. وقتی که آدم در مملکت خودش نیست و آن چیزی که خودش دلش می‌خواهد داشته باشد، آن کاری که دوست دارد انجام بدهد و در مملکت خودش نیست، می‌شود زندان دیگر.

کیهان مدعی شد بهروز وثوقی معشوق ‌اشرف پهلوی بود که ماه‌ها پیش از پیروزی انقلاب از ایران خارج شد.

این روزنامه نوشت جریان نفوذ فرهنگی بسیار تلاش دارد تا وثوقی را به‌عنوان گامی ‌برای احیای فیلمفارسی وارد ایران کند! تنها نکته درخور توجه مصاحبه مجله نزدیک به حزب سکولار و منحله مشارکت، همان اعتراف وثوقی به زندان بودن آمریکاست!

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • اهوازی
    0

    این افکاردون کیشوت مابانه خیلی وقته سررسید تمام شده ودیگه خبریداری ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی کاغذمفت و مجانی باشه یاوه گویی هم بیشتره

    نظرات شما -
    • ب کاربر ناشناس
      0

      وقتی سایت مفت داشته باشی کامنت مفتم میذاری دوزاری

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای شریعتمداری بهروز وثوقی 83 سال سن دارد. در حال حاضر چند نفر هنرپیشه 83 ساله در کشور وجود دارد که کارگردانها به سراغشان بروند. آن هم برای نقش اول. اگر قرار باشد او به ایران بیاید از کجا معلوم که بخواهد فعالیت هنری داشته باشد. از کجا معلوم که اصلا اجل فرصت فعالیت به او بدهد. اما اگر بیاید و بازی کند شاید به دلیل محبوبیتش یک اثر فاخر و بیاد ماندی برجا بگذارد. آقای شریعتمداری آن سینمایی که شما به عنوان طاغوت می شناسی بخشی از فرهنگ این ملت است. در آن سینما کسانی بودند که امروز چهره ماندگارند و خیابان و فرهنگسرا به نامشان است. مگر همه کسانی که آن زمان بازیگر بودند پاکدامن بودند؟ اما انقلاب بصورت گزینشی و بر اساس فضا سازی بعضی اصحاب رسانه و دست اندرکاران معلوم الحال به بعضی اخم کرد و برای بعضی دایگی. سینمای رژیم قبل و شرایط حاکم بر کشور به گونه ای بود که همه کم و بیش مثل هم بودند. اینکه شما از بهروز خوشت نمی آید دلیل نمی شود که مثلا فلان و فلان سالم تر از او بودند که بعد از انقلاب هم بازیگری کردند. اینکه بهروز به گفته شما با اشرف رابطه داشته . خوب سوپراستار زمانه بودو خوش قیافه و دبا ستور ملوکانه اشرف را هم نمی شد مخالفت کرد. آن زمان خیلی ها در این مملکت وجود داشتند که شاید رابطه با اشرف هم در رویاهاشان نقش داشت. اما دستور اشرف برای بهروز بود نه من و شما. چه بسا اگر برای من و شما هم دستوری صادر می شد از ترس جان با سر می دویدیم. سال 57 بهروز 40 ساله بود و حالا 83 ساله. با فرض رابطه با اشرف آیا 42 سال تنبیه و دوری از وطن کافی نیست؟ آیا خدای متعال توبه را اینگونه می پذیررد؟ آیا ما اینگونه مبلغ اسلام رحمانی هستیم؟ شاید هم فکر می کنید توبه بهروز نصوح نیست و اگر بیاید ایران ممکن است با 83 سال سن دنبال اشرف های جدید بگردد و فحشا و منکرات کند و اسلام را با خطر جدی مواجه کند. برایتان فقط باید تاسف خورد که بدون رشد از هفتاد گذشتید.

  • قلندر 2
    0

    آآقای شریعتمداری اگر بین شما و بهروز وثوقی نظر سنجی محبوبیت بزارند خواهی دید شما به تعداد انگشتان دو دست و بهروز وثوقی بالای 50 میلیون طرفدار خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها