ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها/ مجوز تردد شبانه با دقت صادر شود

فرماندار انزلی برپایی هر گونه چادر در پارک های این شهرستان را در ایام ممنوع اعلام کرد و گفت: مجوز تردد شبانه با دقت زیاد و تنها با افراد دارای اولویت صادر شود.

ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها/ مجوز تردد شبانه با دقت صادر شود

اسماعیل میر غضنفری در جلسه ستاد شهرستان انزلی، اظهار کرد: مجوز ترددهای شبانه با حساسیت‌های بسیار و طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با اولویت صدور مجوز برای کادر درمان و نیروهایی که حضور و تخصصشان لازم است صادر می‌شود.

وی با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها و اماکن گردشگری در ایام تعطیلات نوروز، افزود: اجرای موسیقی زنده برای همه گروه‌های دارای مجوز رسمی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در رستوران‌ها و مجموعه‌های گردشگری با ۵۰ درصد ظرفیت آزاد است.

میرغضنفری با بیان اینکه وضعیت کرونایی بندرانزلی همچنان شکننده است، ادامه داد: مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان باز است ولی هیچ مسافری حق برپایی چادر ندارد.

وی با اشاره به ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر بر اصناف در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه، تاکید کرد: در بازدیدهای اخیر از بازار متأسفانه برخی از کسبه رعایت نکرده و تجمع مشتریان در داخل برخی مغازه‌ها مشاهده شده است.

فرماندار انزلی با تاکید بر ضرورت همراهی بیش از پیش مردم در مقابله با ویروس ، تصریح کرد: تردد کامیون‌های حامل مواد سوخت و ارزاق عمومی آزاد بوده و نباید تحت هیچ شرایطی متوقف شوند.

میرغضنفری با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم زیان بار است، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر آن را به عنوان یک فرهنگ به شهرهای دیگر صادر کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها