دستگیری عامل حیوان آزاری و انتشار آن در فضای مجازی در نهاوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، از شناسایی عوامل برگزار کننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای شهرستان نهاوند خبرداد.

دستگیری عامل حیوان آزاری و انتشار آن در فضای مجازی در نهاوند

عباس آزاد بخت از شناسایی یک فقره پرونده مربوط به حیوان آزاری خبر داد و گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

آزاد بخت بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به دو قلاده سگ که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، دو فرد مجرم در یکی از روستاه‌های بخش زرین دشت شهرستان نهاوند مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.

دادستان عمومی انقلاب و شهرستان نهاوند، گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا از بجنورد
    0

    این نجس حروم لقمه حیوان آزار خودش از سگ سگ تره... فاید اعدامش کنن...خاک تو سر پلیدش کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها