لوکاشنکو با زمین خوردن چهارباره رقیبش در یک مسابقه اسکی برنده شد!

رئیس جمهور بلاروس در یکی از مسابقات دولتی اسکی برنده شد اما تنها پس از آنکه یکی از رقبایش در اقدامی با هدف تقدیم کردن پیروزی به وی، چندین بار زمین خورد!

لوکاشنکو با زمین خوردن چهارباره رقیبش در یک مسابقه اسکی برنده شد!

به نوشته روزنامه تلگراف، در فیلمی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، یک رقیب ناشناس دست‌کم در عرض یک دقیقه چهار بار زمین خورد و اجازه داد تا الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس که بیش از دو دهه است بر این کشور حکومت کرده، از وی عبور کند و برنده مسابقه شود.

لوکاشنکو با زمین خوردن چهارباره رقیبش در یک مسابقه اسکی برنده شد!

تیم لوکاشنکو در این مسابقات سراسری موسوم به "مینسک اسکی" پیروز شد؛ "مینسک اسکی" یک رویداد سالانه است که در آن گروه‌هایی از ریاست جمهوری، وزارتخانه‌ها و مقامات منطقه‌ای مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

لوکاشنکو پس از این رویداد به رسانه‌های دولتی گفت: همیشه پیروز شدن دشوار است. به ویژه زمانی که میلیون‌ها تن شما را تماشا می‌کنند. وی افزود: این کار برای من بسیار دشوار است. اما این کار مردم را خوشحال می‌کند. این قسمت و سرنوشت من است. کار من این است که مردم را خوشحال‌تر کنم.

سال گذشته در اعتراض به پیروزی لوکاشنکو در انتخابات ریاست جمهوری، صدها هزار تن به خیابان‌های بلاروس آمدند. فعالان برجسته زندانی و یا مجبور به تبعید شدند در حالی که روزنامه‌نگاران که این اعتراضات را پوشش می‌دادند به زندان محکوم شدند.

انگلیس و اتحادیه اروپا به خاطر خشونت‌های پلیس تحریم‌هایی را علیه بلاروس اعمال کرده‌اند. روسیه با حمایت مالی خود به سر پا نگهداشتن لوکاشنکو کمک کرده است.

لوکاشنکو و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ماه گذشته در شهر سوچی در حال اسکی کردن عکس گرفتند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها