افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد محترقه در گلستان/ ۸ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: روزهای گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد محترقه در گلستان ۶۰ درصد افزایش یافته و هشت نفر هم در این راستا دستگیر شدند.

افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد محترقه در گلستان/ ۸ نفر دستگیر شدند

محمد سعید فاضل دادگر در خصوص چهارشنبه سوری اظهار کرد: طرح ویژه مقابله با فروشندگان و حمل کنندگان مواد محترقه را در دستور کار داریم و در روزهای گذشته کشفیات مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هشت نفر هم در این راستا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و این طرح تا دو روز آینده ادامه دارد.

فاضل دادگر بیان کرد: برخی از سنت‌های ما مانند چهارشنبه سوری دچار تحول شده و متاسفانه در چند سال اخیر وجه خشونت به خود گرفته است که این امر آثار سویی را بر سلامت جسم و روان به دنبال دارد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: باید دستگاه‌های متولی اقدامات فرهنگی در این زمینه انجام داده تا شاهد کم شدن حوادث و مصدومیت ها باشیم.

فاضل دادگر بیان کرد: ما مخالف شادی مردم نیستیم بلکه نگران سلامتی مردم بوده و وظیفه سالم سازی و پاکسازی معابر بر عهده ما است تا مشکلی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: سال گذشته به دلیل شرایط تعداد مصدومان کاهشی بود اما در سنوات قبل از آن آمار بالا و نگران کننده است.

فاضل دادگر بیان کرد: اگر خودرویی در این روزها رفتار خاص داشته باشد و مواد محترقه به بیرون پرتاب کند تا پایان تعطیلات مهمان ما در انتظامی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد: اعمال قانون در شب چهارشنبه سوری بیشتر شده و محدودیت‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات عید خبر داد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها