مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان:

۱۷ میلیارد تومان جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد گلستان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در زمینه کمک هزینه ازدواج امسال هزار و و ۳۰۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در گلستان پرداخت شده است.

۱۷ میلیارد تومان جهیزیه به زوج‌های کمیته امداد گلستان پرداخت شد

عیسی بابایی اظهار کرد: کمیته امداد گلستان ۸۳ هزار خانواده را تحت پوشش قرار داده که ۱۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۵۸ درصد روستایی و ۴۳ درصد شهری و همچنین ۴۰ درصد از سرپرستان مرد و ۶۰ درصد و سرپرستان زن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان بیان کرد: در سال ۹۹ بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان مستمری در استان پرداخت شده است.

بابایی اضافه کرد: در زمینه کمک هزینه ازدواج هم هزار و و ۳۰۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی گفت: در زمینه لوازم ضروری و سرمایشی و گرمایشی، امسال هزار و ۹۱۹ کالا به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل خانواده‌ها شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اظهارکرد: امسال چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش صندوق بیمه روستایی قرار گرفتند و مجموعاً پنج هزار و ۹۷۳ خانواده از این خدمات بهره‌مند هستند.

بابایی گفت: دو هزار و ۸۰۰ خانواده شهری هم امسال از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده و تا پایان سال سهم بیمه ۵۰۰ خانوار که حق بیمه آنها بیش از ۹ سال است را پرداخت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: هزار و ۶۵۳ بانوی شیرده دچار سوء تغذیه که توسط دانشگاه‌علوم‌پزشکی شناسایی شدند و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود و همچنین دو هزار کودک زیر پنج سال هم از سبد کالا بهره‌مند می‌شوند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها