خداداد: شادی صعود به جام‌جهانی را از مردم نگیرید/ ویدئو

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از وضع نابسامان فدراسیون فوتبال، از مدیران فوتبال ایران خواست که در صورت ناکامی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی خداحافظی کنند.

خداداد: شادی صعود به جام‌جهانی را از مردم نگیرید/ ویدئو

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره سلب امتیاز میزبانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ از ایران و اعطای میزبانی این مسابقات به بحرین اظهار داشت: امیدوار هستم که برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال که با اقدامات خود در سال‌های گذشته، شرایط کنونی را برای فوتبال ایران ایجاد کرده اند، جسارت داشته باشند و مقابل دوربین از مردم ایران عذرخواهی کنند.

عزیزی در ادامه گفت: بدترین اتفاقی که ممکن بود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رخ دهد و کار ما را برای صعود به جام جهانی سخت‌تر کند، این بود که میزبانی مسابقات انتخابی را از ما بگیرند و متاسفانه این کار را کردند. ما ۳ بازی در خارج از ایران برگزار کردیم و حالا باید ۴ بازی دیگر را در خانه بحرین که رقیبمان است برگزار کنیم. دوستانی که می‌گویند فدراسیون ما ۵ ستاره است و در AFC کرسی داریم، فقط حرف می‌زنند و نمی‌توانند عمل کنند. این خیانت است که مدعی انجام کار خوب باشید، اما هیچ کاری برای فوتبال مملکت نکنید. شما گردانندگان فوتبال ایران هستید، چطور حتی نمی‌توانید رایزنی کنید؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: دوستان دائم می‌گویند که ما کرسی داریم. حقیقت این است که ما هم کرسی داریم، زیرا زمستان‌ها مشهد هوای سردی دارد. کرسی‌ای که ما داریم، هوا را گرم می‌کند، اما کرسی مسئولان هیچ جایی را گرم نمی‌کند. آقایان! بیایید از مردم عذرخواهی کنید، بگویید ما نمی‌توانیم، ما بلد نیستیم. مگر می‌شود پرسپولیس که ۲ بار به فینال آسیا رسیده، مجبور شود در هند بازی کند؟ چطور ممکن است تیم‌های ما مجبور باشند در عربستان بازی کنند، اما تیم‌های عربستانی بگویند که ما به ایران نمی‌آییم.

او با اشاره به شرایط سخت تیم ملی کشورمان برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، خاطر نشان کرد: ما می‌گوییم بازیکنان تیم ملی در شرایط سخت باغیرت‌تر بازی می‌کنند و همیشه در این شرایط، آسان‌تر به جام جهانی می‌رویم. پس مدیران این وسط چه کاری انجام می‌دهند؟ روسای فدراسیون ما فقط حرف می‌زنند و شرایط فوتبال ما روز به روز بدتر می‌شود. گرفتن میزبانی از ایران هم نتیجه ضعف مدیران است. امیدوارم مدیران فوتبال یک کلمه بگویند که ما نمی‌توانیم، چیز بدی نیست. مردم حق دارند از مسئولان فدراسیون فوتبال جواب بخواهند، اما اکنون که میزبانی مقدماتی جام جهانی از ایران گرفته شده، هیچ یک از مسئولان پاسخگو نیستند.

عزیزی در پایان اظهار کرد: ما باید در کشور بحرین با تیم‌های ملی فوتبال عراق و بحرین بازی کنیم. ۲ تیم دیگر در حد و اندازه‌ای نیستند که مشکل ساز شوند، اما این که بگوییم ایران با غیرت بازیکنان بحرین را شکست می‌دهد، سخت است. فشار و استرس بازی در بحرین به سرمربی و بازیکنان وارد می‌شود. دلیل این که بحرین، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی هستند، این است که آن‌ها می‌دانند تیم میزبان راحت‌تر نتیجه می‌گیرد. البته مدیران فدراسیون حق دارند که متوجه این مسائل نشوند، زیرا فوتبالی نیستند و درکی از فوتبال ندارند. مسئولان فدراسیون نمی‌دانند میزبانی با میهمانی در فوتبال چقدر فرق دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • OK
    0

    آقای خداداد عزیزی! هر کسی سر کار بیاید همین آش است و همین کاسه! خب شما کاندید ریاست فدراسیون فوتبال می شدید تا مجمع عمومی به شما رأی بدهد! وقتی در یک محیط کاری یا محیط زندگی همه بد هستند یک نفر آدم خوب نمی تواند در آن محیط اثرگذار باشد و محیط بد و آلوده را پاک و اصلاح کند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها