صدای مظلومیت محرابی شنیده شد

نام محمد محرابی در روزهای اخیر نه ‌به واسطه کسب مدال و قهرمانی در دنیای کشتی بلکه به دلیل برخی مشکلات مالی در فضای مجازی زیاد شنیده شد و بر سر زبان‌ها افتاد.

صدای مظلومیت محرابی شنیده شد

این فرنگی‌کار پلدختری و قهرمان کشتی فرنگی آسیا و دارنده برنز نوجوانان جهان در گفت‌وگویی از شرایط سخت زندگی خود سخن گفت و با انتشار ویدئویی از پدر جانبازش که دیگر در قید حیات نیست، سیل ویرانگر فروردین‌ ۹۸ که خانه پدری‌اش را تخریب کرد و مجبور است برای تامین بخشی از مخارج زندگی‌اش چوپانی کند؛ گفت.

با وجود اینکه محرابی در چند سال اخیر در ترکیب تیم کشتی فرنگی استان البرز به روی تشک رفت اما پیگیری‌های هیئت کشتی لرستان و پس از ورود مستقیم علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای حل مشکل این کشتی‌گیر لرستانی، نور امید در دل محرابی روشن شد.

در نهایت دوشنبه ۲۵ اسفندماه گام نهایی برای رفع مشکل محرابی برداشته شد و با پیگیری‌های دلسوزانه سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی، فرید بهرامی رئیس هیئت کشتی لرستان و با همکاری محمدحسن محمدزاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سایپا دیزل و حاجی‌رضا درویش‌پور معاون اداره و توسعه منابع انسانی این شرکت؛ محرابی رسماً به‌عنوان کارشناس امور تربیت‌بدنی سایپا دیزل استخدام و مشغول‌به کار شد تا در آینده شاهد حضور بدون دغدغه‌ی این جوان شایسته لرستانی در صحنه‌ی کشتی کشور باشیم.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها