آماده باش ۱۷۵ آتش‌نشان شهر زاهدان در شب چهارشنبه آخر سال

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: ۱۷۵ آتش‌نشان شهر زاهدان به منظور مقابله با حوادث احتمالی و حفظ ایمنی شهروندان در آخرین چهارشنبه سال در آماده باش کامل بسر می‌برند.

آماده باش ۱۷۵ آتش‌نشان شهر زاهدان در شب چهارشنبه آخر سال

خسرو سراوانی اظهارداشت: ۱۰ ایستگاه‌ عملیاتی آتش‌نشانی زاهدان و سه ایستگاه آتش‌نشانی شرکت شهرک‌های صنعتی در شب آخرین چهارشنبه سال در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش‌نشانی در مکان‌هایی از پیش تعیین شده، معابر شلوغ و پرتردد مستقر خواهند بود ادامه داد: هرگونه بی‌توجهی به نکات ایمنی در این شب می‌تواند خسارات جانی و مالی غیر قابل جبرانی را به دنبال داشته باشد.

رییس سازمان آتش نشان ی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان تصریح کرد: این سازمان با نصب و توزیع بنر، پوستر و کتابچه‌های کاغذی با پیام «با نه گفتن به چهارشنبه سوری خطرناک لبخند را با آتش نشانان هدیه دهیم و امسال در خانه بمانیم» در سطح شهر، اقدامات آموزشی پیشگیرانه‌ در این شب را یادآور شدند.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود در کشور و همه گیر شدن ویروس کرونا انتظار است که شهروندان با عدم تجمع در برگزاری مراسمات مانع گسترش و انتقال این ویروس شوند.

سراوانی خاطرنشان کرد: شهروندان زاهدانی همچون سال‌های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها