زیدان و گواردیولا ۹۰ دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا

شاگردان زین‌الدین زیدان و پپ گواردیولا ۹۰ دقیقه تا رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند.

زیدان و گواردیولا ۹۰ دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه می‌یابد و در یکی از بازی‌ها رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به دیدار آتالانتا می‌رود.

رئال این هفته با دبل کریم بنزما توانست الچه را به سختی ۲ بر یک شکست دهد و با توجه به توقف اتلتیکومادرید، اختلاف خود را با صدر جدول به ۶ امتیاز کاهش داد.

از ۹ دیدار اخیر رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان که رئال دیدار رفت را در خانه حریف برنده شده است، ۸ بار به مرحله بعد رسیده و تنها یک بار برابر آژاکس بعد از قبول باخت ۴ بر یک از لیگ قهرمانان کنار رفت.

شاگردان گاسپرینی توانستند این هفته اسپیزا را ۳ بر یک شکست دهند و آتلانتا هم امتیاز با یوونتوس در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. اخراج فرولر در دیدار رفت در دقیقه ۱۷ سبب باخت تیم ایتالیایی شد و باید دید این تیم توان جبران نتیجه را دارد یا خیر.

در دیگر دیدار منچسترسیتی بعد از برتری ۲ بر صفر در کشور مجارستان برابر مونشن گلادباخ، دیدار برگشت خود را نیز در همان ورزشگاه برگزار خواهد کرد. صدرنشین لیگ برتر بعد از غلبه ۳ بر صفر برابر فولام و بازگشت سرخیو آگوئرو و گلزنی او بعد از مدت‌ها از روحیه بالایی برخوردار است و امیدوار است بعد از لیورپول، دومین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

سه‌شنبه ۲۶ اسفند

رئال مادرید - آتالانتا (۱-۰)

منچسترسیتی - گلادباخ (۲-۰)

دو دیدار دیگر این مرحله که دو دیدار پایانی نیز خواهد بود چهارشنبه شب برگزار می‌شود تا ۸ تیم پایانی این فصل از رقابت‌ها مشخص شوند.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها