آشنایی با پیست اسکی دبی

دبی یکی از شهرهای گردشگری امارات است که هر ساله میلیون‌ها مسافر به این شهر سفر و از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر آن دیدن می‌کنند.

آشنایی با پیست اسکی دبی

شهر دبی یک شهر بیابانی بود؛ اما این روزها با رونق صنعت گردشگری به یکی از شهرهای پیشرفته دنیا تبدیل شده است؛ طوری‌که در خاورمیانه نظیر آن موجود نیست. بیش‌تر جاذبه‌های گردشگری دبی به‌صورت تصنعی است؛ اما به‌هرحال به‌کمک معماری‌های بی‌نظیر، این شهر امروزه یکی از پرگردشگرترین شهرها شناخته می‌شود. پیست اسکی دبی یکی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری شهر دبی است که هر ساله صدهاهزار گردشگر از آن بازدید می‌کنند. این پیست متعلق به دبی مال یا همان بازار دبی بوده و در همان دبی مال نیز واقع شده است. پیست اسکی بزرگ دبی در سال ۲۰۰۵ میلادی افتتاح شده و از همان زمان تا امروز جز بهترین پیست‌های اسکی دنیا به‌حساب می‌آید. همچنین درنظر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما ایران ایر و سایر شرکت های هواپیمایی از وب‌سایت علی‌بابا می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. به‌کمک تقویم قیمتی علی بابا می‌توانید قیمت هتل دبی و همچنین بلیط هواپیما را در سه روز قبل و سه روز بعد از تاریخ انتخابی‌تان ببینید و ارزان‌ترین و مناسب‌ترین هزینه را برای سفرتان انتخاب کنید. انتهای متن توضیحات کاملی درمورد تقویم قیمتی علی بابا و نحوه استفاده آن بیان شده است.

پیست اسکی دبی

وجود پیست اسکی در شهری با آب‌وهوای بسیار گرم شاید چندان معقول نباشد! مخصوصا زمانی که بدانید در برخی روزها دمای شهر دبی به بیش‌از ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در این پیست اسکی شش هزار تن برف سفید خالص وجود دارد که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. و این مقدار برف به‌کمک پیشرفته‌ترین سیستم‌های خنک‌کننده تولید شده است. پیست اسکی دبی بیش‌از ۴۰۰۰ متر طول و پنج مسیر مختلف برای اسکی‌سواران دارد. هزینه ساخت این مجوعه در سال ۲۰۰۵ بالغ‌بر ۲۷۲ میلیون دلار بود که رقم بسیار هنگفتی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بازدید از این پیست اسکی را حتما در برنامه خود قرار دهید. همچنین دقت داشته باشید که با رزرو بلیط دبی از وب‌سایت علی بابا می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اگر بلیط خود را از وب‌سایت علی بابا تهیه کردید برای رزرو هتل دبی نیز می‌توانید از پنج درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

امکانات تقویم قیمتی علی‌بابا

تقویم قیمتی یکی از امکانات جدید وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا است که هنگام رزرو بلیط و رزرو هتل به‌صورت یک نوار بالای سایت یا اپلیکیشن ظاهر می‌شود و حداقل قیمت سه روز قبل و سه روز بعد از تاریخ انتخابی‌تان را به شما نمایش می‌دهد. البته بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا از تور دبی استفاده کنند؛ چراکه خرید تور می‌تواند هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد و ازطرفی دغدغه‌هایی مثل خوراک، بازدید از مراکز گردشگری و رزرو هتل را از شما می‌گیرد. البته در انتخاب تور باید دقت زیادی داشته باشید که تور شما درست متناسب با نیازهای شما باشد. تورهای گردشگری متناسب با هزینه‌ای که از مسافران دریافت می‌کنند، خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. اگر دنبال یک سفر همه چیز تمام هستید، بهتر است تورهای گران‌قیمت را مد نظر قرار دهید؛ اما اگر قیمت برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید تورهای ارزان‌تری انتخاب کنید.

انتخاب تور دبی

هنگام انتخاب تور دبی باید به نکات زیادی دقت کنید؛ چراکه یک تور گردشگری از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. شما قبل از رزرو تور باید تک‌تک ویژگی‌های تور را بررسی و درصورت رضایت اقدام به رزرو آن تور کنید. همان‌طورکه گفته شد تورهای گردشگری شهر دبی امکانات و ویژگی‌های زیادی را برای مسافران خود درنظر گرفته‌اند که درادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

هتل مناسب: یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک تور گردشگری هتلی خواهد بود که آن تور برای شما درنظر گرفته است. هتل‌های دبی کیفیت و امکانات بسیار بالایی دارند؛ اما باید درنظر داشته باشید که اختلاف قیمت هتل‌‌های دبی بسیار زیاد هستند. این اختلاف قیمت به‌خاطر کیفیت هتل دبی و امکاناتی است که دراختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت متوسط هتل‌های دبی به‌ازای هر شب اقامت حدود ۶۵۰ هزارتومان در تابستان سال ۱۳۹۹ است. البته در تعطیلات محلی مانند اعیاد یا نزدیکی آغاز سال نوی میلادی این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

برنامه تور برای بازدید از مراکز مهم گردشگری: معمولا تورهای گردشگری برنامه‌هایی برای بازدید از نقاط گردشگری شهر دبی دارند و شما قبل از رزرو تور دبی باید به محل‌هایی که قرار است موردبازدید قرار گیرد، دقت کنید. اگر می‌خواهید از محل‌های خاصی بازدید کنید، بهتر است هنگام انتخاب تور به آن محل‌ها دقت داشته باشید؛ چراکه ممکن است آن محل به محل اقامت شما دور باشد. دراین‌صورت هزینه‌های حمل‌ونقل درون شهری دبی هم به‌نسبت زیاد است و درصورت بی‌توجهی به این احتمالا مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی خواهید شد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • درود
    0

    در عوض ایران به بیابان تبدیل شد

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      ای کاش چند تا از این مدیران جوان دبی جایگزین اقایانی میشدن که 42 سال از برکت انقلاب به همه جا رسیدن وحاضر هم نیستن پست ومقام خود را از دست بدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها