رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

مقصر بخش زیادی از گرانی‌ها، نبود نظارت بر بازار است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: مسئولان استان البرز در راستای کاهش مشکلات و دغدغه‌های مردم در روزهای پایانی سال نظارت خود را بر بازار افزایش دهند.

مقصر بخش زیادی از گرانی‌ها، نبود نظارت بر بازار است

سید محمدرضا موسوی زاده گفت: متاسفانه وضعیت گرانی در استان البرز به گونه ای است که بسیاری از مردم، امکان رفع مایحتاج خود را ندارند.

وی افزود: هر ساله و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد افزایش بی رویه برخی از اقلام و مایحتاج مردم هستیم که امسال با توجه به وضعیت کرونایی در کشور این موضوع بیش از پیش جلوه گر شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز درختکاری اظهار کرد: وضعیت گرانی و تورم در کشور به گونه‌ای شده است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان غصه بزرگ یاد کرده‌اند.

وی افزود: یقینا مسئولان و مدیران نظارتی به خصوص مدیرانی که وظیفه نظارت بر بازار را دارند باید توجه بیشتری به گرانی‌های اخیر داشته و تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم در این بخش داشته باشند.

موسوی زاده ادامه داد: بخش عمده‌ای از گرانی‌ها به دلیل عدم مدیریت و نظارت دقیق بر بازار فروش است چرا که مایحتاج مردم در شب عید همچون میوه به اندازه کافی در کشور وجود دارد، اما به دلیل عدم نظارت دقیق بر وضعیت توزیع در کشور، عده‌ای به دنبال سودجویی از این فضا هستند.

موسوی زاده با اشاره به اینکه بسیج همواره تلاش داشته تا در برهه‌های حساس به رفع مشکلات و نیازهای جامعه بپردازد، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی همواره تلاش داشته تا در راستای کاهش مشکلات و معضلات جامعه پیشقدم باشد و لذا در این بخش نیز بسیج رسانه استان البرز آمادگی لازم جهت همراهی و همیاری با نیروهای نظارتی استان در راستای مقابله با گرانفروشی را دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها