ساسی مانکن، فقط یک حاشیه‌ساز است

مدیر اجرایی خانه موسیقی اعتقاد دارد چیزی که ساسان حیدری‌یافته دنبال می‌کند، معروف‌شدن از طریق حاشیه‌سازی‌ است که فضای مجازی ایران، بهشت این کار است.

ساسی مانکن، فقط یک حاشیه‌ساز است

حمیدرضا عاطفی، پژوهشگر، فعال هنری و مدیر اجرایی خانه موسیقی، ساسان حیدری یافته (معروف به ساسی) را یک حاشیه‌ساز دانست که از خلاء فرهنگی عرصه موسیقی کشور، سوء‌استفاده می‌کند.

او در توضیح این وضعیت گفت: «هنگامی که همه درها و حتی روزنه‌ها را بر موسیقی ذی‌قیمت می‌بندیم، طبیعتا در حال بازکردن راه برای آثار بی‌ارزشیم. گوش کودکان ما، هم‌چون ضمیرشان، الواح سفیدی است که می‌توان بهترین‌ها را بر آن نقش زد و ایراد ماست اگر این لوح را در خاموشی و سکوت، سفید رها کرده‌ایم. پس اکنون در نوجوانی‌شان هر نقشی بر آن بنشیند، تنها باید خود را شماتت کنیم و نه دیگری را.»

او تاکید کرد: «این خواننده از خلاء موجود سوءاستفاده کرده است و شک نکنید اگر این خلاء نبود، هزاران ویدئو مشابه نیز نمی‌توانست نگران‌مان کند. معروف‌شدن از طریق حاشیه‌سازی چیزی‌ است که این جوان به دنبال آن است و ایران بهشت حاشیه‌سازانی‌ست که در جست‌وجوی معروف‌شدن هستند. این راهی‌ است که همگان آن را آموخته‌اند و هر زمان می‌بینند که از راه درست به شهرت نمی‌رسند، شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند و در پی آن فالوئر بیشتر و ثروت بیشتری به‌دست می‌آورند که می‌توان آن را هِبه مسئولین ما به آن‌ها دانست.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    نه آقای محترم . آهنگهای ساسی فراتر از آن چیزی است که فکر میکنید . وقتی از هنرپیشه های پورن برای آهنگهای خودش استفاده میکند و بچه ها را هدف قرار می‌دهد و از طرف عربستان پشتیبانی مالی میشود میتوان فهمید چه هدفی دارد

    نظرات شما -
    • سعید پور
      0

      مگه بازیگرش در ویدئو،پورن کرده!!!!!؟ صرفا رقصیده که عجیب هم نیست.... در کشوری که نشان دادن ساز هم ممنوع است، اینکه خواننده خاصی ،هر نوع رقصی را نشان دهد،صرفا یک دهن کجی است! اتفاقا ساسی نمونه خواننده موفق است... سالی یک آهنگ می دهد و کل سال همه با آن آهنگ مهمونی برگزار. میکنند... مانند آهنگ جنتلمن و همین سمیه و ساقیا می بریز

    • محمد
      0

      اقای سعید پور لطفا چرند ننویسید رقص به هر حال حرامه چه برسه به این زنیکه فاحشه. ما ملت مسلمانیم فرهنگمان اجازه نمیدهد برقصیم و رقص حرام است . به زودی زود این مردک مزلف رو مثل اون میلاد حاتمی برمیگردونیم ایران تا خودش واست برقصه!!

    • ب سعید پور
      0

      مهمانی که درش اهنگ ساسی باشه معلونه که چه بزم وبساطی درش پره مجلسی پراز گناه وفساد فسق وفجور شادی که درش پراست از گناه ودوری ازخدا نکبت

    • محمد
      0

      خبر فورری . خواهشا نظر برخی از ادم های کافر که نشسته اند در آلبانی و دارن راجع به فرهنگ اسلامی ما توهین میکنند راپخش نکنید. این اقا به خدا توهین کرده. کامنتش رو بخونید. اسلام مخالفتی با شادی نداره اما نمیزاره جامعه در فساد و لجن فرو بره . ساسی هم یه مفسد فی الارض که خواهید دید چجوری برادران ما مثل موش دستگیرش کنن. بعدش بیاد واست بخونه. تو ایرانی نیسیتی ایرانی هیچوقت با این مزخرفات رقص و..... کاری نداشته. رقص حرام است

  • ناشناس
    0

    شما خودت حاشیه ساز نیستی؟ مردک وطن فروش رفتی کانادا رقصیدی اونوقت به خواننده های خارجی میگی حاشیه ساز؟ تو و دولتت وطن فروش و کثیف هستید.

  • برجام جناب روحانی
    0

    دولت محترم بایستی ایندفعه ، فرصت مناسب پیش آمده برای انتقام از آهنگ قبلی ساسی را مغتنم شمرد

  • هادی
    0

    شاید بهترین کار بی توجهی بود. خود صدا و سیما اول این قضیه رو پررنگ کرد. حالا بچه ها راغب شدن بدونند این زنه کیه؟ خوب میرن اسمش سرچ میکنند و متاسفانه عکسهای را خواهند دید که .... . شاید بهتر بود بی سر و صدا از کنار این قضیه عبور میکردیم.

  • مسعود
    0

    کشوری هستیم مستقل که دچار یه جنگ فراگیر ترکیبی شدیم داریم

  • مالک
    0

    از نظر منن اصلا ویدیو بدی نبود خیلیم خوب بود از هزار تا ویدیو داخل کشور که بچه های کار رو برای ویدیو استفاده میکنن بهتر بود...ولی خوب یه رده سنی داره این ویدیوش که اگه شما دقت کنین و برین صفحه اینستای این شخص میبینین که خانواده ها فیلم از خودشون میگیرن و کنار بچه ها این اهنگو میخونن خوب تقصیر اینه یا خود خانواده ها؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها