آمریکا یک مرکز شبکه‌ نظامی تأسیس کرد

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ارتش ایالات متحده یک مرکز جدید ۷.۵ میلیون دلاری

آمریکا یک مرکز شبکه‌ نظامی تأسیس کرد

به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: وزارت دفاع از طریق دفتر معاون وزیر در تحقیق و مهندسی، یک مرکز ۷.۵ میلیون دلاری پیشتازی در فرماندهی، کنترل و ارتباطات شبکه‌ای قابل تنظیم برای آگاهی سریع از وضعیت در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید راه‌اندازی کرده است.

وزارت دفاع اعلام کرد: دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید یک مؤسسه اقلیت اسپانیایی‌تبار است و این مرکز جدید از طریق برنامه تحقیقاتی و تحصیلی کالج‌های تاریخی سیاه‌پوست و دانشگاه‌ها و مؤسسات اقلیت‌ها (R&E) OUSD به آن اعطا شده است.

در این بیانیه آمده: با تمرکز بر سیستم‌های شبکه‌ای بزرگ‌مقیاس برای حسابداری و ارتباطات نسل بعدی، این مرکز تحقیقاتی انجام می‌دهد که سیستم‌ها و زیرسیستم‌ها را قادر به تشخیص، تحلیل داده، ارتباطات و شبکه‌سازی به صورت یکپارچه و سازگار با نیازهای جدید مأموریت می‌سازد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع آمریکا، این مرکز با نام اختصاری COE-NC۴، دانشجویان دانشگاه‌ها، اساتید و کارکنان با سؤالات تحقیقاتی بنیادی در توسعه یک زیرساخت نظامی کاملاً شبکه‌ای قدرتمند، انعطاف‌پذیر و ایمن را به هم متصل می‌کند و در عین حال به شکست‌ها و تهدیدات امنیتی نیز پاسخ می‌دهد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها