فرماندار آران و بیدگل:

ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد داشته است

فرماندار آران و بیدگل ضمن تأکید بر لزوم تقویت هویت ملی و فرهنگی با همکاری ثبت احوال گفت: ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد یافت.

ازدواج در آران و بیدگل ۲۴.۵ درصد رشد داشته است

اسماعیل بایبوردی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به افزایش 24.5 درصدی نرخ ازدواج در 11 ماه ابتدای سال‌ جاری در مقایسه با سال گذشته اظهار داشت: جمعیت جوان این شهرستان در رده سنی 15 تا 22 سال 11 هزار و 323 نفر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 710 نفر از جمعیت جوان را پسران و پنج هزار و 613 نفر را دختران تشکیل می‌دهند، افزود: تولد، ازدواج، طلاق و مرگ به عنوان وقایع چهارگانه نقش به‌سزایی در برنامه‌ریزی خرد و کلان توسعه کشور و این شهرستان ایفا می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: اداره ثبت احوال این شهرستان با جمع‌آوری آمار و اطلاعات جمعیت، ثبت وقایع حیاتی و نگهداری اسناد هویتی مردم، زمینه‌های تجزیه و تحلیل رویکردهای اجتماعی، تقویت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان و مردم شریف شهرستان آران و بیدگل را فراهم می‌کند.

وی نقش ثبت احوال در هویت‌سازی و وحدت بخشی ایرانیان را مهم عنوان کرد و گفت: ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات، با رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای صحیح قانون در برگزاری انتخابات سالم و بر مدار قانون کمک‌رسانی می‌کند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها