رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

سرقت خشن از خانه پیرزن در پوشش مامور آب

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی که در پوشش مامور آب اقدام به سرقت خشن از یک خانواده کرده بودند، خبر داد.

سرقت خشن از خانه پیرزن در پوشش مامور آب

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گفت: مدتی قبل گزارشی در مورد سرقت به عنف از یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن تیمی از ماموران کلانتری خلیج در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به نتایج بررسی‌های ماموران در محل اظهارکرد: بررسی‌ها حاکی از آن داشت که فردی تحت عنوان مامور آب به در خانه‌ای مراجعه کرده، اما به محض ورود به خانه همدستانش نیز وارد خانه شده و اقدام به یورش به داخل خانه کرده‌ و پس از بستن دست و پای پیرزن صاحبخانه و فرزندانش، حدود نیم کیلو طلا و چندین میلیون تومان وجه نقد را از خانه وی سرقت کرده و متواری شده‌اند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار قرار گرفت، اظهارکرد: ماموران کلانتری خلیج با استفاده از شواهد و شیوه‌های پلیسی اقدام به یافتن سرنخ‌هایی از عاملان این سرقت ها کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه آنان شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی برای دستگیری این افراد، ادامه داد: ماموران با حضور در مخفیگاه این افراد، طی عملیات‌های جداگانه چهار عضو این باند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد اقرار کردند که از حدود یک ماه پیش با اطلاع از وجود طلا و پول نقد در خانه پیرزن، نقشه سرقت را کشیده و به دنبال اجرای آن در فرصتی مناسب بودند. این افراد با معرفی خود به عنوان مامور آب وارد خانه شده و در ادامه با تهدید افراد حاضر در خانه و بستن دست و پای آنان اقدام به سرقت کرده و متواری شده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه برای هر چهار متهم پرونده‌ جداگانه‌ای تشکیل شد، اظهارکرد: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

موقوفه‌ای با تاکید بر اینکه شهروندان باید هنگام باز کردن در خانه به روی افرادی که خود را مامور آب، گاز، برق و ... معرفی می‌کنند هوشیار باشند، گفت: لازم است برای بازکردن در به روی این افراد حتما کارت شناسایی معتبر و هولوگرام دار آنان رویت کنند و با مراجعه به دم در، در را باز کنند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امید
    0

    همون بقله خلیج تو یافت اباد بانده خاله زهره رو چرا تحویل نمیدن .این اخوندی که این همه وقته داره ادم به کشتن میده رو چرا حکمشو اجرا نمیکنن .بااین جنده ها چرا برخورد قاتع نمیکنن دین وخدا وهمه تعصبه مردم رو گزاشتن زیره پاشون ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها