هوشنگ میرزایی مستندساز بر اثر کرونا درگذشت

هوشنگ میرزایی از مستندسازان با سابقه کشورمان که از چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، صبح روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه دار فانی را وداع گفت.

هوشنگ میرزایی مستندساز بر اثر کرونا درگذشت

مسعود سخا از دوستان نزدیک هوشنگ میرزایی ضمن تایید این خبر افزود: زنده یاد میرزایی از چند روز پیش به دلیل تشدید بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود که متاسفانه امروز به دلیل وخامت و پیشرفت بیماری دارفانی را وداع گفت.

وی درباره مراسم تششیع و خاکسپاری مرحوم میرزایی گفت: با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، نمی‌توان برنامه ریزی دقیقی برای خاکسپاری را اعلام کرد اما به احتمال فراوان با هماهنگی‌هایی که با خانه سینما و وزارت ارشاد صورت می‌گیرد، روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه پیکر زنده یاد میرزایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

هوشنگ میرزایی متولد سال ۱۳۵۰ در کوهدشت، دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشکده صداوسیما و عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند بود.

ساخت آثاری چون «سازنه»، «با خدا می‌رقصم»، «تفتان»، «ژین»، «چیزی شبیه چشم‌هایم»، «فاصله»، «سپیدار»، «مرثیه‌ای برای خاک»، «آلفارد»، «عیدانه»، «شهر خاموش»، «آنارام»، «به دیدار خورشید»، «سنگ و سلاح»، «سیب و رویا»، «هیچ راهی دور نیست»، «در اندوه بم» از جمله فعالیت‌های میرزایی در عرصه فیلمسازی بود.

پایگاه خبری خبر فوری درگذشت این مستندساز را به خانواده میرزایی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها