گزارش نهایی جشنواره موسیقی فجر ارائه شد

گزارش نهایی سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر در آخرین جلسه شورای ارزیابی این رویداد، ارائه شد.

گزارش نهایی جشنواره موسیقی فجر ارائه شد

آخرین جلسه شورای ارزیابی سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه برگزار و در آن گزارش نهایی این رویداد ارائه و بررسی شد.

این جلسه با حضور محمد اله‌یاری، رییس جشنواره، محمد اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی، داودگنجه‌ای، نماینده خانه موسیقی، هادی آرزم، هنرمند موسیقی، امین مویدی، مشاور برنامه‌ریزی راهبردی معاونت امور هنری، صدرالدین حسین‌خانی، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری و حمید قبادی نماینده معاون امور هنری برگزار شد.

اله‌یاری در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: «جشنوراه در بخش‌های اجراهای صحنه‌ای، جایزه باربد، بخش بین‌الملل، بخش پژوهش، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه و بخش سرود و آهنگ‌های انقلابی از ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند برگزار شد و با توجه به شرایط بیماری کرونا اجراها در فضای مجازی و از طریق ۷ سایت پخش شد.»

اعضای شورای ارزیابی با توجه به شرایط دشوار برگزاری جشنواره، رعایت آیین‌نامه و همچنین پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم، برگزاری سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر را مثبت و مناسب ارزیابی کردند.

شورای ارزیابی جشنواره موسیقی فجر براساس آیین‌نامه جشنواره وظیفه نظارت بر جشنواره و عملکرد گردانندگان آن را بر عهده دارد.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها