واکنش هیلاری کلینتون به مصاحبه همسر نوه ملکه انگلیس

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در واکنش به مناقشه اخیر مربوط به صحبتهای جنجالی همسر نوه ملکه انگلیس، اعضای خاندان سطنتی این کشور را به خاطر

واکنش هیلاری کلینتون به مصاحبه همسر نوه ملکه انگلیس

به گزارش دیلی میل هیلاری کلینتون این اظهار نظرها را در طی یک گفتگوی زنده با واشنگتن پست، یک روز بعد از مصاحبه جنجالی شاهزاده هری نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان مارکل با اوپرا وینفری در س.بی.اس مطرح کرد.

کلینتون بیان کرد: تماشای آن خیلی غم انگیز بود. او اضافه کرد که قبلا نیز با این دو نفر و همچنین مادر هری، یعنی شاهزاده دایانای درگذشته ملاقات داشته است. کلینتون همچنین در ادامه اظهار کرد، تماشای اینکه مگان مارکل به عنوان زنی "به طرز خارق العاده کامل، هم از سوی بروکراسی پیرامون خاندان سطلنتی و هم مطبوعات انگلیس مورد پذیرش قرار نگیرد دلخراش است".

کلینتون در صحبت درباره تجارب این زوج بیان کرد: من فکر می کنم هر نهادی باید فضا و مقبولیت بیشتری برای جوانانی که قدم جلو می‌گذارند، به ویژه زنان جوان، ایجاد کند و آنها نباید مجبور به قرار گرفتن در قالبی شوند که دیگر نه فقط برای آنها بلکه برای جامعه ما معنا ندارد.

کلینتون 73 ساله اظهار کرد، تماشای این که شاهزاده هری و مگان به شرح سختی‌هایشان بپردازند به طرز خارق العاده دشوار است.

وی افزود: این دلخراش بود که ببینم هر دو آنها آنجا نشسته و مجبور شوند شرح دهند که چقدر برایشان مقبول واقع شدن و در جمع پذیرفته شدن، آن هم نه فقط طبق توصیفشان در قبال خاندان سلطنتی بلکه به شکل دردناکتری در قبال کلیت جامعه‌ای بر مبنای روایتهای مجله‌های در گذشته مانده، سخت بوده است.

او اظهار کرد: من فقط امیدوارم که ملاحظاتی جدی و سنجیده در همه نهادها نه فقط در پاسخ به آنچه مگان و هری درباره‌اش صحبت کردند بلکه عملا در قبال کل جامعه‌های ما وجود داشته باشد. چرا آنقدر ما کار را برای در پیش گرفتن تنوع و پاسداشت آن و افتخار به آن سخت می‌کنیم؟

کلینتون به طور کلی از این دو نفر به خاطر "ایستادگی برای خودشان و فرزندان جوانشان" تحسین و بر درخواستهایش از خانواده سطلنتی انگلیس "برای آنکه نسبت به حال حاضر پویاتر و با نگاه به جلو باشند تاکید کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مهری
    0

    به تو چه هیلاری توی کار این زن و شوهر دخالت میکنی برو بشمار چند تا داعشی دیگه بوجود اوردی بدبخت پیر گفتار

  • نام مستعار
    0

    ایمیل های هیلاری کلینتون نشون داد که چه جانوری است.

  • شوقی
    0

    ایشان یادش رفت شاهزاده دیانا با معشوقش زنا کرده و کشته شد و این عروس خانم سه بار شوهر کرد و با ۱۱ دوست پسر همخواب شد غیر از مردان دیگر که یکی دو شب حال کرد و امروز طلبکار خاندان پادشاهی انگلستان شد ، خانم کلینتون ایا برای پسرت همچین زنی کا معلوم نیست با بیست یا سی مرد همخواب شد می پسندی!!@

  • ناشناس
    0

    پیر عجوزه تا کی زنده ایی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها