باج‌گیری یک نظافتچی با تهدید به بی آبرویی مرد تهرانی

مرد نظافتچی که از باز بودن در خودرو در پارکینگ ساختمان سو استفاده و دست به سرقت گوشی موبایل زده بود دستگیر شد.

باج‌گیری یک نظافتچی با تهدید به بی آبرویی مرد تهرانی

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: اول دی ماه پرونده ای با موضوع سرقت تلفن همراه از داخل خودروی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی واصل گردید که جزئیات پرونده حاکی از آن بود شاکی تلفن همراه خود را که ارزش آن 5 میلیون تومان بوده را در داخل خودروی خود که در پارکینگ خانه بوده جا می گذارد و ساعتی بعد وقتی برای برداشتن تلفن همراه مراجعه می کند متوجه سرقت آن می شود.

وی عنوان کرد: کارآگاهان از شاکی در خصوص مظنونین سوال که وی عنوان داشت در زمان سرقت نظافتچی ساختمان حضور داشته است که از طریق یک شرکت خدماتی به ساختمان دعوت گردیده لذا با بررسی های صورت گرفته مشخصات فرد مورد نظر از شرکت مربوطه استعلام که هویت وی سعید و دارای یک سابقه با اتهام مواد مخدر شناسایی گردید.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: بعد از گذشت چند روز مالباخته با حضور در این یگان اعلام کرد فردی با وی تماس گرفته و که لهجه وی شبیه همان فرد خدماتی است و در چندین نوبت نیز پیامک ارسال و درخواست 23 میلیون تومان وجه نقد در قبال گوش کرده است لذا مستندات شامل پیامک های ارسالی، مکالمات ضبط شده، پس از پیاده سازی ضمیمه پرونده گردید و اقدامات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود اتهام سعید محرز شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : پس از اخذ دستور قضائی از بازپرس شعبه 6 دادسرای ناحیه3 تهران سعید در یک عملیات غافلگیرانه در آدرس میدان گرگان شناسایی و دستگیر گردید و در بازرسی بدنی به عمل آمده مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک نیز از متهم کشف گردید.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال افزود: متهم در بازجویی ضمن قبول بزه انتسابی و اظهار ندامت اظهار داشت در خودروی شاکی باز بود وسوسه شدم گوشی وی را برداشتم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: بدلی از پرونده در خصوص مواد مخدر مکشوفه به دادسرا ناحیه 20 ارسال و متهم حسب دستور به صورت موقت روانه زندانگردید اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز قضائی و اعزام متهم از زندان جهت تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسین
    0

    روزی صدها سرقت از این بدتر اتفاق افتاده این مورد خیلی مهم بوده که تو خبر فوری اطلاع رسانی شده

  • علیرضا
    0

    یعنی هویج ، IQ اش بیشتر از این دزد است.!!!

  • ناشناس
    0

    خدا رو شکر که دستگیر شده و گوشی 5 میلیونی هم صحیح و سالم به خونه برگشته. حالا به چی تهدیدش می کرده که نوشته شده "تهدید به بی آبرویی"؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها