مدیر اداره دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

مشکل کمبود انسولین در مشهد کمتر شده است

مدیر اداره دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مدت کوتاهی کمبود انسولین مشکلاتی را برای بیماران دیابتی فراهم کرده بود، گفت: در حال حاضر کمبود انواع انسولین کمتر شده است.

مشکل کمبود انسولین در مشهد کمتر شده است

علی روح بخش اظهار کرد: پیگیری داروهای بیماران خاص همیشه یکی از اولویت‌های معاونت غذا و دارو بوده از همین رو پیگیری برای برآوردن نیاز دارویی بیماران پیوندی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر داروهای بیماران پیوندی به میزان مصرف هفتگی آنها توزیع می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های این حوزه بتوانیم داروهای این بیماران را به میزان کافی تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مدت زمان کوتاهی نیز کمبود انسولین مشکلاتی را برای بیماران دیابتی فراهم کرده بود، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر کمبود انواع انسولین کمتر شده است و امیدواریم به زودی به وضعیت ایده آل در تهیه این دارو برسیم.

وی گفت: در حوزه داروهای بیماران کرونایی خوشبختانه کمبودی احساس نمی‌شود و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شاهد عود دوباره این بیماری نباشیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها