سوتی باورنکردنی کشیش هنگام پخش دعا در کلیسا/ ویدئو

کشیش محلی که قصد پخش نماهنگی ملایم برای خواندن دعا در کلیسا داشت ناگهان آهنگی از یک رپر را در کلیسا پخش کرد.

سوتی باورنکردنی کشیش هنگام پخش دعا در کلیسا/ ویدئو

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اتفاقی عجیب در یکی از کلیسا‌های ایرلند را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در کلیسایی در «بورتون پورت» در دونِگال رخ داد پدر روحانی که نامش «پت» اعلام شده ناخواسته یک آهنگ رپ را در کلیسا پخش کرد.

این پدر روحانی قصد پخش یک نماهنگ برای انجام دعای صبحگاهی را داشت که ناگهان با روشن کردن سیستم صوتی کلیسا، صدای یک رپر فضای کلیسا را پر کرد. ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه‌ای که کشیش این آهنگ را در کلیسا پخش می‌کند به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو صدای کشیش پت شنیده می‌شود که در کلیسای خالی از جمعیت می‌گوید: «به نام پدر و پسر.» او پس از آنکه سیستم صوتی کلیسا را روشن می‌کند ناگهان یک آهنگ رپ در کلیسا پخش می‌شود.

با این حال لحظاتی بعد این کشیش با گفتن «اکی» سیستم صوتی کلیسا را خاموش می‌کند. این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی خبرساز شد. انتشار این ویودئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «اگر تصویر را نمی‌دیدم، هرگز نمی‌توانستم حدس بزنم این اتفاق در یک کلیسا رخ داده، پدر پت همه را شوکه کرد.»

منبع: رکنا

46

حجم ویدیو: 6.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها