۵۵ تن کالای قاچاق در مشهد معدوم شد

کارشناس اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۵ تن کالای قاچاق به میزان حمل ۱۰ کامیون و به ارزش ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مشهد معدوم شد.

۵۵ تن کالای قاچاق در مشهد معدوم شد

سعید سبزه محمدی افزود: این معدوم سازی در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگیهای انجام شده با عنایت به نظریه معاونتهای غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی مبنی بر غیر قابل مصرف بودن کالاهای قاچاق و تقلبی مکشوفه انجام گرفت.

وی ادامه داد: این دومین محموله انهدام کالای قاچاق طی سال ١٣٩٩ بود که در چهار هزار و ۷۰ ردیف کالایی شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، دارویی، البسه مستعمل و دست دوم و کالای دخانی توسط نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد و سایر مسوولان در محل سایت شماره ٢ بازیافت شهرداری مشهد صورت گرفت.

کارشناس اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١٢٤ تن و ٧۰۰ کیلوگرم انواع کالای غیر قابل مصرف قاچاق به ارزش ٨٣ میلیارد ریال در خراسان رضوی منهدم شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها