اقدام عجیب وکیل در جلسه مجازی دادگاه/ ویدئو

پس از شیوع کرونا، بسیاری از جلسات دادگاه‌ها در برخی کشور‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود. اما گاهی اتفاقاتی در این جلسات رخ می‌دهد که به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود.

اقدام عجیب وکیل در جلسه مجازی دادگاه/ ویدئو

«کشاتراشال راج»، در حالی در جلسه دادگاه مجازی مشغول ناهار خوردن شد که فکر می‌کرد نرم افزار زوم روی لپ تاپ خود را غیرفعال کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که همان لحظه رئیس جلسه «توشار مِهتا» به صورت آنلاین نظاره گر این وکیل بود.

ناهار خوردن وکیل در مقابل دوربین جلسه آنلاین

ویدئویی که منتشر شده است وکیل راج را در حالی که یک بشقاب پر از غذا روی میز خود گذاشته در حال خوردن ناهار نشان می‌دهد. لحظاتی بعد رئیس جلسه با دیدن این صحنه بلافاصله با تلفن همراه این وکیل تماس گرفته و او را در جریان این اتفاق قرار می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود وکیل راج که کاملا دستپاچه شده است تلاش می‌کند با غیرفعال کردن نرم افزار، تصویر خود را از روی صفحه حذف کند. صدای رئیس جلسه در این ویدئو شنیده می‌شود که به طنز خطاب به وکیل می‌گوید: «کمی هم غذا برای ما بفرست.»

این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

گاف عجیب آقای وکیل در مقابل دوربین

گفتنی است گاف عجیب این وکیل هندوستانی در حین جلسه دادگاه مجازی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز اقدام عجیب یک جراح پزشک در جلسه دادگاه مجازی خبرساز شده بود. اقدام عجیب این جراح با حضور در اتاق عمل و انجام عمل جراحی حین شرکت در جلسه دادگاه مجازی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

منبع: رکنا

46

حجم ویدیو: 6.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها